Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
    Senior Member

Standaard

Dat kun jij nu wel zo schrijven hier….. 😜

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Misschien zijn wij alleen maar echt....... of heb jij schubben..??
    De tijd dat ik vlekken en schilfers van anderen kreeg ligt al ver achter me, 1987 ofzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    ik laat niet meer zo vaak van me horen, maar ik kan je verzekeren dat ik echt ben
    Ik ben hier ook nauwelijks meer om wat zinnigs bij te dragen. Als Forum heeft dit platform zijn beste tijd gehad. Is wel zonde want het was hier wel grappig.

Dat kun jij nu wel zo schrijven hier….. ��
    Ja dat kan hij wel.

Senior Member

Standaard

Mmm, ik ben ook echt, heb geen schubben en leef wel.......

Ja jammer dat fora in het algemeen minder worden. Vroegah was het fun op een hoop fora, maar nu is het vaak bagger. Ableton had vroeger een actief serieus forum, maar nu alleen vaak maar newbee's die een vraag stellen, horen dat ze eerst eens moeten lezen in hun manual, googlen of nadenken, en dan weer afhaken. Dat soort software leer je niet van de antwoorden van een paar domme vragen, dat leer je door te doen en te lezen. En achteraf kan je nog een grote bek van die lui krijgen. Ben daar eigenlijk ook wel gestopt met helpen.....

Het forum van Reason - ReasonTalk - daarintegen is vriendelijk behulpzaam en easy going. Zal ook de leeftijd van de bezoekers zijn, zijn over het algemeen de 40 wel gepasseerd. Dat scheelt alles denk ik. Ik als ouden lul heb vaak wat moeite hoe de jongere generatie wat wil en doet. Neem als voorbeeld gitaarspelen of bas spelen, dat leerde je gewoon door er hard voor te werken in studie en oefening. Nu denken ze als ze de geschikte laptop hebben en Fruity Loops, de wereld zomaar aan hun voeten ligt.

Ik zeg niet dat ik het allemaal weet, maar dat is slechts mijn visie........

Senior Member

Standaard

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Mmm, ik ben ook echt, heb geen schubben en leef wel.......

Ja jammer dat fora in het algemeen minder worden. Vroegah was het fun op een hoop fora, maar nu is het vaak bagger. Ableton had vroeger een actief serieus forum, maar nu alleen vaak maar newbee's die een vraag stellen, horen dat ze eerst eens moeten lezen in hun manual, googlen of nadenken, en dan weer afhaken. Dat soort software leer je niet van de antwoorden van een paar domme vragen, dat leer je door te doen en te lezen. En achteraf kan je nog een grote bek van die lui krijgen. Ben daar eigenlijk ook wel gestopt met helpen.....

Het forum van Reason - ReasonTalk - daarintegen is vriendelijk behulpzaam en easy going. Zal ook de leeftijd van de bezoekers zijn, zijn over het algemeen de 40 wel gepasseerd. Dat scheelt alles denk ik. Ik als ouden lul heb vaak wat moeite hoe de jongere generatie wat wil en doet. Neem als voorbeeld gitaarspelen of bas spelen, dat leerde je gewoon door er hard voor te werken in studie en oefening. Nu denken ze als ze de geschikte laptop hebben en Fruity Loops, de wereld zomaar aan hun voeten ligt.

Ik zeg niet dat ik het allemaal weet, maar dat is slechts mijn visie........
    Zoiets ja.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

. Tien tekens.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten