Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard gibson les paul zakk wylde model

    ik heb wat foto's van een soort Gibson Les Paul model uitvoering zakk wylde Bullseye. er is mij een hoge waarde van het instrument verteld. ik twijfel echter zwaar. de gitaar heeft een geschroefde nek en is zeker in een slechte staatkan dat wel bij zulk een model? voorlopig hangt de gitaar aan een koordje tegen een plafond en kan ik verder niet veel zien.

    .

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Een gibson les paul bulleye met geschroefde hals?? Zelfs de aliexpress neppers hebben meestal een gelijmde hals. Knutsel project van iemand geweest met een goedkope kit zou ik denken op basis van jouw omschrijving.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Heb je er een foto van en wat is een hoge waarde?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Ik heb nu ook een LP gezien standard van 2011 er zit geen slagplaat op die is er wel los bij hoe zit deze normaal vast want ik zie vaker in advertenties fotoos met en zonder slagplaat en op de foto zonder zie ik dan geen schroefgaatjes. en in het midden van de slagplaat lijkt he top een kruiskopschroefje is zo'n standard van 2011 die volgens de verkoper nog helemaal origineel is een betere koop voor 1500 dan die original voor 1750

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top