Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Het is sowieso lekker om een Fusion-style track met zoveel meer power te horen. Ik denk dat wat maxdb zegt vooral komt door het geluid van de bas (het instrument). Ik weet dat een niet nader te noemen progmetal band ook een dergelijk basgeluid had, maar ik denk dat dat toch iets meer punch had en iets minder knor; zeker in de hardere nummers. Plus, verschil in bassist zal ook uitmaken en dat lijkt me geen belediging. Ik zou vooral doorgaan met deze insteek. Het botst niet en klinkt nog steeds spacey.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Dank, wat een geweldig commentaar Cage. Ik kijk nog even naar de bas, sowieso ga ik de komende weken nog aan de lage frequenties sleutelen. Maar er is in ieder geval een begin.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Plus, verschil in bassist zal ook uitmaken en dat lijkt me geen belediging. Ik zou vooral doorgaan met deze insteek
    Ik mag toch niet hieruit de conclusie trekken dat je dacht dat er een echte bassist meespeelde op mijn track?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik mag toch niet hieruit de conclusie trekken dat je dacht dat er een echte bassist meespeelde op mijn track?
    Fu, ik vind dit toch echt een hele ingewikkelde zin om stiekem naar een complimentje te vissen...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Gheghe, ja dat dacht ik. Of dat jij het zelf was XD

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Dikke grijns hier (en ja ook stiekem blij met t compliment sorry allen het spijt me ver-schrik-ke-lijk niet)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top