Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard Voor het eerst heb ik BAS FREQUENTIES in mijn mix

    Ben er nog niet, moet e.e.a. aan mijn monitoren set-up en (sort of) akoestiek van mijn studio doen, maar dit moet als t goed is een heel stuk zwaarder klinken en minder iel, en minder mid.

    https://www.soundclick.com/music/son...ongID=14406849

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Klinkt inderdaad een heel stuk zwaarder. Ik zou het qua diepte hier wel bij laten, want het dreigt al modderig te worden. Afgeluisterd op standaard Mac Pro geluidskaart, Behringer B2031 monitors op Alctron schuimpjes.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Thanks. Ja, pas als ik de afluistershizzle in mijn studio op orde heb, kan ik t pas echt goed afmixen, maar dit is i.i.g. een stap in de richting

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb 'm nog even op maximaal volume afgespeeld, maar het blijft binnen de perken. Probleem is altijd, dat iedere afluistersituatie anders is.

    Ook op m'n Superlux HD 681 koptelefoon (erg goed en low-budget) klinkt het goed, wel zwaar maar niet tè.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.354

    Standaard

    Ik heb hem alleen nog op de imac afgeluisterd en ook daar klinkt het goed.
    Het is wel zo dat het cleane middenstuk er qua volume uitknalt en dat is denk ik niet de bedoeling.
    Muzikaal zit het lekker in mekaar en is het erg goed uitgevoerd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb 'm nog even op maximaal volume afgespeeld, maar het blijft binnen de perken. Probleem is altijd, dat iedere afluistersituatie anders is.

    Ook op m'n Superlux HD 681 koptelefoon (erg goed en low-budget) klinkt het goed, wel zwaar maar niet tè.
    Thanks, ook vooral dank voor t noemen van je afspeelshizzle. Ik persoonlijk vind dat t wel ietsjes in toom gehouden mag worden, maar dat kan ik nogmaals alleen doen als ik mijn studio een beetje behandeld heb. Ik vind t op mijn laptop en bluetooth hoofdtelefoontjes net een tikje té. Vooral de gitaren. Het zit idd net tegen de grens aan van te bassig en begint net een tikje wollig te worden

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Ik heb hem alleen nog op de imac afgeluisterd en ook daar klinkt het goed.
    Het is wel zo dat het cleane middenstuk er qua volume uitknalt en dat is denk ik niet de bedoeling.
    Muzikaal zit het lekker in mekaar en is het erg goed uitgevoerd.
    Klopt helemaal, ook staan de strijkers te hard. Komt omdat ik even snel de maximizer/limiter op de eindbus gooide en t online wou knallen. Thanks voor t opmerken!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Thanks, ook vooral dank voor t noemen van je afspeelshizzle. Ik persoonlijk vind dat t wel ietsjes in toom gehouden mag worden, maar dat kan ik nogmaals alleen doen als ik mijn studio een beetje behandeld heb. Ik vind t op mijn laptop en bluetooth hoofdtelefoontjes net een tikje té. Vooral de gitaren. Het zit idd net tegen de grens aan van te bassig en begint net een tikje wollig te worden
    Ik heb op zich geen problemen met te hard inspelen als het maar iets dient. Ik neem aan dat jij de gebruikelijke YT recording sites kent....?


    Over old school gesproken:


  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    En hou het zou moeten klinken.....


  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb op zich geen problemen met te hard inspelen als het maar iets dient. Ik neem aan dat jij de gebruikelijke YT recording sites kent....?


    Over old school gesproken:

    Wellicht ken ik de sites (ja ik ken er een aantal uiteraard), maar schroom niet er een paar te droppen, ik zal er later ook wel een paar linken hier.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top