Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: HNGD Sigma LM-SGE

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard HNGD Sigma LM-SGE

    Gisteren via Marktplaats. Het is een parlor gitaar, voor mijn vriendin, gekozen vanwege de prettige afmetingen. Even gepoetst enzo, verse snaren erop. Heel fijn spelende gitaar! Ik ging vanzelf liedjes spelen en erbij zingen. Ingeplugd ook een prettig geluid, maar we hebben hem daar niet voor gekocht. Er zit een klein beetje wear and tear op, en bij de stemknoppen zijn de witte plastic sluitringetjes (washers) aan het vergaan. Misschien dat ik die vervang als het problemen geeft, de stemmechanieken werken prima voorlopig, dus een upgrade lijkt me niet nodig. De brugpin bij de dikste snaar zit er net niet helemaal lekker in vanwege de dikte van de snaar, en dat terwijl ik een setje light erin heb gezet, dus dat vond ik een klein schoonheidsfoutje. Zit verder wel gewoon stabiel. Mijn oordeel is heel positief, we hebben echt wel waar voor ons geld gekregen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Van harte met de nieuwe aanwinst, jouw vriendin zal blij zijn - kan zij heerlijk spelen!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Van harte met de nieuwe aanwinst, jouw vriendin zal blij zijn - kan zij heerlijk spelen!

    Exactly! A happy wife = a happy life 😜

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top