Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11

    Standaard

    Ja precies. Je moet de origin wel op waarde schatten. Het is een erg leuke amp, maar het is natuurlijk niet zo dat je voor een paar honderd euro the holy grail in huis hebt. Maar goed, bedankt voor de reacties allemaal. Het is een ampje dat voor mij heel goed werkt. Heb hem nog niet kunnen testen op het podium, want dat gaat ook nog gebeuren namelijk. Ik laat tzt wel weten hoe dat ging.

  2. #12

    Standaard

    Over Holy Grail gesproken; heeft iemand al uitgebreid reverbs getest icm de Origin? En ook in front of via de fx loop?
    Ik gebruik niet veel reverb, heb een Boss RV-6 maar ben nog niet echt tevreden over het effect van de Boss op de Origin. Zowel in front of in de loop. Ik ben benieuwd of anderen betere resultaten hebben met andere reverbs.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebreuk Bekijk bericht
    Over Holy Grail gesproken; heeft iemand al uitgebreid reverbs getest icm de Origin? En ook in front of via de fx loop?
    Ik gebruik niet veel reverb, heb een Boss RV-6 maar ben nog niet echt tevreden over het effect van de Boss op de Origin. Zowel in front of in de loop. Ik ben benieuwd of anderen betere resultaten hebben met andere reverbs.
    Ik heb een RV-3 in de loop. Pedaal kocht ik later dan de Origin. Op zich tevreden mee. Geen vergelijkingsmateriaal verder.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb de EHX Holy Grail in de fx loop van mijn DSL1CR. DE reverb van mijn Marshall beviel me niet, dus vandaar. De Holy Grail is een prima reverb, heb ook nog een TC Hall Of Fame 2, die is voor mijn Champje. Voor de Marshall bevalt de Holy GRail het beste, net iets warmer en voller dan de HOF2. Kwestie van smaak, maar hoorbaar warmer.

  5. #15

    Standaard

    Hoi hoi bakertje
    Goed te zien dat je nog bezig bent.

    Dankzij forse donatie aan de fanclub, ben ik recent opgeklommen tot semi loco plaatsvervangend voorzitter. Da’s nog geen amp natuurlijk, maar dat kan nog komen?

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik heb een holy grail neo. Die werkt (in de fx-loop) eigenlijk alleen fatsoenlijk als je het volume niet verder opendraait dan de helft. Maar dan is de versterker nog vrij clean, niet het geluid wat ik graag wil.
    Klon clone ervoor en holy grail neo in de loop werkt wel goed.

  7. #17

    Standaard

    Dank voor de info. De meesten hebben een reverb in de loop geplaatst. Ik weet dat het een logische plek is maar hebben dezelfde mensen ook dezelfde reverb in de front uitgeprobeerd?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebreuk Bekijk bericht
    Dank voor de info. De meesten hebben een reverb in de loop geplaatst. Ik weet dat het een logische plek is maar hebben dezelfde mensen ook dezelfde reverb in de front uitgeprobeerd?
    Ik niet want er hangen bij mij nog meer pedalen in de loop. Daarbij, de RV-3 is tevens ook een delay.

  9. #19

    Standaard

    En bedien je die pedalen in je fx-loop vanaf je pedalboard dus met twee extra kabels?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebreuk Bekijk bericht
    En bedien je die pedalen in je fx-loop vanaf je pedalboard dus met twee extra kabels?
    Yep, 2 rijen pedalen op mijn board.
    Onderste rij hangt voor de amp, bovenste rij in de loop.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top