Ik laat mij weer even zien sinds een tijdje, want het is tijd voor een serieuze upgrade in gitaarland.
Eind 2020 de Harley Benton TE-20 HH SBK gekocht, was (En ben) ik zeer over te spreken. Is m'n Open G rag gitaartje.

2 Weken geleden appte een vriend. Hey man, ik heb hier een gitaar en een bas liggen zijn ik denk wel 20 jaar oud wil je die hebben? Prima.

Een Yamaha AES500 en een Danelectro Longhorn. De kleur van die Longhorn vind ik waanzinnig, speelbaarheid is ook fijn. Lekker smal halsje, waande mij meteen Rinus.

Had nog noooooit van die Yamaha gehoord maar even aangesloten en wat gerotzooid en instant verliefd, geweldig snelle neck, erg lage actie, 2 buckers met coil split dit kan wel eens mijn go-to gitaar worden voor jamsessies.

Totdat ik eergisteren bij The Fellowship Of Acoustics was want ik wilde nou toch wel een "echte" Tele hebben en de enige reden dat ik die HB kocht was puur als gooi/smijt plankje, want hij was 90 euro.

Paar Teles in mijn handen gehad, tot ik uitkwam bij een 70s Classic Vibe Custom Sunburst. Geweldige sound, dikke neck was niet he-le-maal mijn ding en ik vond de speelbaarheid ook niet fantastisch. Goed, ding in open G geknalt, paar stones riffjes er uit en eigenlijk voor ik er erg in had stond ik bij de kassa...

Dusseh... Ja goed, lang lul verhaal verder heb ik nu 5 gitaren staan én heb ook een PRS Silver Sky SE ge pre-ordered

Foto's!
[IMG][/IMG]






Speel sinds 2010 gitaar en heb eigenlijk nu pas wat echte instrumenten in huis voor m'n gevoel