Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: epiphone wildkat

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard

    Er staan nu zo een aantal op marktplaats voor rond de €400. En met een beetje geduld komen ze ook echt wel voor nog minder langs. Ik ken de Streamline serie niet, als in dat ik ze nog nooit heb bespeeld, maar het zou me ontzettend tegenvallen als die niet beter zijn dan die Wildkats. Er zouden dan een heleboel recensenten knap door de mand vallen iig. De elementen kunnen wel een stukje beter, maar dat is in het geval van de Wildkat ook.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Er staan nu zo een aantal op marktplaats voor rond de €400. En met een beetje geduld komen ze ook echt wel voor nog minder langs. Ik ken de Streamline serie niet, als in dat ik ze nog nooit heb bespeeld, maar het zou me ontzettend tegenvallen als die niet beter zijn dan die Wildkats. Er zouden dan een heleboel recensenten knap door de mand vallen iig. De elementen kunnen wel een stukje beter, maar dat is in het geval van de Wildkat ook.
    Bedankt weer voor je reactie ik heb op mp gekeken maar niets kunnen vinden maar ik ben een slechte zoeker. mocht je een link weten plaats hem dan even hier. ik zag wel een gretsch gereserveerd maar met biedingen van ca 1800.00 en dat zoek ik niet. 4 a 500 daar denk ik aan.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    864

    Standaard

    Ik heb er een paar gezien maar of het is niet het model dat ik zoek of verkeerde kleur of geen bigsby
    Ik denk dat ik maar even op een gunstige wacht of ik koop een nieuwe die is niet heel veel duurder.
    Ik ga van de week wel even die wildkat bekijken en proberen de verkoper zegt geen problemen te hebben gehad met de bedrading heeft er weinig op gespeelt en dat kan ik speel ook niet regelmatig op elke gitaar
    Wordt vervolgd

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Er staan nu zo een aantal op marktplaats voor rond de €400. En met een beetje geduld komen ze ook echt wel voor nog minder langs. Ik ken de Streamline serie niet, als in dat ik ze nog nooit heb bespeeld, maar het zou me ontzettend tegenvallen als die niet beter zijn dan die Wildkats. Er zouden dan een heleboel recensenten knap door de mand vallen iig. De elementen kunnen wel een stukje beter, maar dat is in het geval van de Wildkat ook.
    Ik heb vandaag toch de Wild kat gekocht ziet er uit als nieuw en hij past bij mijn verzameling en een Gretsch komt nog wel als er een aantrekkelijke voorbij komt dan laat ik hen niet lopen.

    Of het wordt nieuw maar ik heb nu geen haast ik kan nu kiezen uit 10 om op te spelen.
    bedankt voor al jullie hulp en advies

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Gefeliciteerd !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top