Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Illusions

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Mooi liedje weer, gevoelige tekst weer. Mooie dubbele zang details af en toe! Echt een mooie opbouw qua couipletten, brug etc. Zit goed in elkaar Ernest.
    Ja, soms 'slingert' het nogal in het hoofd, met al die herinneringen aan mijn vrouw.
    Maar muziek is een goede uitlaatklep...
    Dank je wel, voor jouw complimenten.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12

    Standaard

    Mooi liedje, fraaie gitaarpartij, beetje minstreelachtig, lijkt af en toe bijna een clavecimbel Enige wat ik kan opmerken is de uitspraak van het Engels, die is niet zo best... En verder eens met de opmerking over het toevoegen van een basje, dat zou toch wel iets doen idd.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Inderdaad minstreelachtig! Ik moest vanuit datzelfde idee beetje denken aan Jethro Tull, gheghe. Ook door die stops steeds. De zang zit ook goed op toon, nice.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Mooi liedje, fraaie gitaarpartij, beetje minstreelachtig, lijkt af en toe bijna een clavecimbel Enige wat ik kan opmerken is de uitspraak van het Engels, die is niet zo best... En verder eens met de opmerking over het toevoegen van een basje, dat zou toch wel iets doen idd.
    Mistreelachtig, dat is leuk. Nooit zo gevonden, maar nu je het zegt....
    Die uitspraak... ach, Aznavour is er ook mee weggekomen.
    Bas spelen is iets dat ik inderdaad moet doen, wel eerst een beetje 'leren'.
    Bedankt voor jouw reactie.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Inderdaad minstreelachtig! Ik moest vanuit datzelfde idee beetje denken aan Jethro Tull, gheghe. Ook door die stops steeds. De zang zit ook goed op toon, nice.
    Dank je wel, Cageman.
    Mistreelachtig.... Jethro Tull..... het wordt steeds leuker.
    Zang heb ik 'hier-en-daar' wel zitten fine-tunen, dat wel.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top