Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    In het geval van Erik ligt dat wat precair, Rory. Het wordt nog onderzocht; maar lopende dat onderzoek kunnen er in het kader van de privacy van betrokkenen geen nadere mededelingen over worden gedaan. Je zult er aan moeten wennen.
    Ik krijg hier een heel Fobofobie / quasi-intellectueel gevoel van!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Hee, ben je er eindelijk schatje, ik miste je zo, je touch, je sensuele woorden, hou van je

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Hee, ben je er eindelijk schatje, ik miste je zo, je touch, je sensuele woorden, hou van je
    Dubbel account aangemaakt tmms? 😏

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Wat ook meespeelt is dat er nog maar 2 monopolisten over zijn in NL, Bax en Keymusic. De meeste onafhankelijke gitaarwinkels zijn de afgelopen jaren gesloten. Dan gaan de prijzen stijgen. En het gaat op dropshipping lijken IMHO. Jij bestelt en betaalt bij Bax. Dan bestelt Bax de gitaar. Ze schuiven alleen de doos door, OK ze importeren hem voor je.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Wat ook meespeelt is dat er nog maar 2 monopolisten over zijn in NL, Bax en Keymusic. De meeste onafhankelijke gitaarwinkels zijn de afgelopen jaren gesloten. Dan gaan de prijzen stijgen. En het gaat op dropshipping lijken IMHO. Jij bestelt en betaalt bij Bax. Dan bestelt Bax de gitaar. Ze schuiven alleen de doos door, OK ze importeren hem voor je.
    Bax heeft 48000 items op voorraad, dus dit slaat nergens op

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Bax heeft 48000 items op voorraad, dus dit slaat nergens op

    Dat zal vast, maar feit is dat het mij te vaak gebeurt (niet alleen bij Bax overigens) dat je iets bestelt wat voorradig zou zijn, en dat je opeens meerdere maanden wachttijd krijgt voorgeschoteld nadat de bestelling is afgerekend. Voor mij soms reden om dan te cancelen. Je kunt die actuele voorraad op je website niet mooier voordoen dan hij werkelijk is, maar dat is mijn mening. Het gebeurt iig wel. Ik vind dat niet fair.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Als je een instrument van een paar honderd euro wil bestellen is het ook niet heel erg raar om van te voren even contact op te nemen.
    Althans, doe ik. Sowieso om te pingelen maar ook om een verantwoordelijk aanspreekpunt te hebben voor de transactie mocht er klachten of kinken in kabels komen.

    Op een paar linkjes klikken en er dan van uitgaan dat er een paar dagen later een gitaar in je woonkamer staat is niet heel raar natuurlijk maar het is geen full proof concept.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard Stratocaster en andere gitaren prijzen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als je een instrument van een paar honderd euro wil bestellen is het ook niet heel erg raar om van te voren even contact op te nemen.
    Althans, doe ik. Sowieso om te pingelen maar ook om een verantwoordelijk aanspreekpunt te hebben voor de transactie mocht er klachten of kinken in kabels komen.

    Op een paar linkjes klikken en er dan van uitgaan dat er een paar dagen later een gitaar in je woonkamer staat is niet heel raar natuurlijk maar het is geen full proof concept.


    Voor een instrument ga ik naar de winkel/particulier toe. Een gitaar wil ik sowieso gewoon vast houden. Ik zal wel ouderwets zijn 😇 Maar spul wat je niet kunt testen in de winkel maar moet inbouwen in je eigen setup (speakers, buizen, pickups, etc.) koop ik online.

    Anders dan dat is het een simpele digitale koppeling die je voorraadbeheer linkt met je website.

    Terug on-topic; gitaarprijzen lijken mij redelijk te zijn meegestegen met inflatiecijfers over de afgelopen 10 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik sommige producten aan de prijzige kant vind. Toen ik electrisch ging spelen, was een Mexicaanse Standard Strat €450,- en een Baja tele €650,- als je er jaarlijks 3% op rekent, komt je makkelijk aan de huidige prijzen. Wat ik wel aan de hoge kant vind, zijn die road worn vintera’s. Ik had vorige maand een paar “identieke” in m’n handen (surf green), eentje was beroerd, de ander écht goed (voor mij de bevestiging om zo’n ding niet online te kopen). Maar €1150,- voor een Mexicaan vind ik fors. Aan de andere kant, als je het land van herkomst ff buiten beschouwing laat, je bent op zoek naar een Strat met vintage specs (7.25” radius, kleine frets, v-hals, cellulose lak op body en hals, 6-point trem), én je kunt leven met die relic job… dan zijn deze lastig te verslaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top