Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrHanz Bekijk bericht
    Man man man. Niet nogmaals bij deze zaak.
    Het ligt waarschijnlijk aan de toon van de reacties die de betreffende winkel gegeven heeft, maar op zich, dat ze om een foto vragen, om zo eventuele fouten op de fabrikant te verhalen of iets dergelijks is toch niet zó gek?

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het ligt waarschijnlijk aan de toon van de reacties die de betreffende winkel gegeven heeft, maar op zich, dat ze om een foto vragen, om zo eventuele fouten op de fabrikant te verhalen of iets dergelijks is toch niet zó gek?
    Precies, geef mij niet het gevoel dat ik lastig ben en al helemaal niet dat ik de boel zou willen flessen voor een f*ing pedaalrekje. Hadden ze gewoon gezegd: "vervelend, sorry, foutje, gaan we rechtzetten, en omdat we denken dat de fabrikant misschien een fout heeft gemaakt willen we je vragen om wat foto's" dan was het allemaal wat plezieriger geweest. Maar goed, ben er klaar mee, ze sturen hem op, laatste mailtje vanuit hun was dan wel weer vriendelijk. Next!
    Gibson Les Paul Special, Katana 100, Supro 8 en nog een heel zwikje apparatuur

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top