Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    even een waarschuwing.
    als je van plan bent ook via een hoofdtelefoon te spelen, neem die dan ook daadwerkelijk mee en test dit.
    Vyper VIP1, Mustang 2, fender G-dec gehad en overal was er wel iets mee dat niet klopte in de software.
    gewoon een multieffect kopen en evt een kleine versterker erbij en je ben zo flexibel als wat

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mijn Marshall DSL1CR heeft een emulated headphone out, maar dat is compleet ruk! Testen, testen en nog eens testen voordat je wat koopt!!!! Nou maakte dat voor mij niet zo uit, heb ook een Mooer Radar die ik aansluit op de send out, en heb dan knap geluid. Voor de rest is zo'n Marshall wel fijn: 2 kanalen en reverb aan boord (die ook niet geweldig is, maar het is er). Ikzelf gebruik mijn oude Holy Grail in de loop voor reverb. Voordeel: de Marshall kan naar 0,1 watt schakelen voor normaal binnenhuis volume.

  3. #13

    Standaard

    Wil toch voor de spark gaan maar op marktplaats doen ze net of die van goud is en vragen meer als nieuwprijs ….


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    * meer dan


    Maar ik zou 'm nieuw kopen.

  5. #15

    Standaard Op zoek naar wat kleins

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    * meer dan


    Maar ik zou 'm nieuw kopen.
    Yes rogier op marktplaats vraagt 295 wil niet zakken .. kost op Amazone 274 en op hun eigen site 269 dollar met korting code gaat er nog 20 dollar af + gratis verzend

    Ik zou ook graag nieuw kopen maar zit met zaak in lockdown 3de keer geen vergoeding iedere lockdown heeft veel geld gekost dus Bespaar wat ik kan besparen , nu ook weer lockdown dus ja…. En ja mijn ABN is niet alles hahah dus spel en grammatica fouten kunnen er in zitten

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door giax; 29 december 2021 om 11:08

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door giax Bekijk bericht
    Yes rogier op marktplaats vraagt 295 wil niet zakken .. kost op Amazone 274 en op hun eigen site 269 dollar met korting code gaat er nog 20 dollar af + gratis verzend

    Ik zou ook graag nieuw kopen maar zit met zaak in lockdown 3de keer geen vergoeding iedere lockdown heeft veel geld gekost dus Bespaar wat ik kan besparen , nu ook weer lockdown dus ja…. En ja mijn ABN is niet alles hahah dus spel en grammatica fouten kunnen er in zitten

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nou, dan koop je ‘m toch via Amazon?
    Vergeet niet dat je, mocht je ‘m rechtstreeks bij Positive Grid bestellen, je hoogstwaarschijnlijk ook nog invoerrechten en BTW moet betalen, dus dan kost hij zelfs een stuk duurder.

    Mensen die je taalkundig verbeteren hebben waarschijnlijk niks beters te doen……

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    En een blauwetanden speaker naar keuze
    Voor klein en zo.....
    Blauwe tanden kunnen vreselijk veel latency hebben. Kan, maar "naar keuze" is iets te kort door de bocht.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    * meer dan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door giax Bekijk bericht
    En ja mijn ABN is niet alles hahah dus spel en grammatica fouten kunnen er in zitten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Mensen die je taalkundig verbeteren hebben waarschijnlijk niks beters te doen……
    Even volledig off topic: volgens het witte, groene, en alle andere gekleurde taalboekjes, wordt meer als tegenwoordig goed gerekend. En verder wat DML zegt...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Nou, dan koop je ‘m toch via Amazon?
    Vergeet niet dat je, mocht je ‘m rechtstreeks bij Positive Grid bestellen, je hoogstwaarschijnlijk ook nog invoerrechten en BTW moet betalen, dus dan kost hij zelfs een stuk duurder.

    Mensen die je taalkundig verbeteren hebben waarschijnlijk niks beters te doen……
    Ik heb vorig jaar 290 dollar betaald. Inclusief belasting en verzendkosten.Nu zo’n 250€. vanuit duitsland geleverd.

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Blauwe tanden kunnen vreselijk veel latency hebben. Kan, maar "naar keuze" is iets te kort door de bocht.
    Zou kunnen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top