Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 37 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 370
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Vind het best een vernuftig slagje.
    Valerie? In Amy's live versie dan neem ik aan? In de Mark Ronson versie is het een simpel slagje op 2 en 4.....
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard

    Ik vond het wel apart dat ‘de kenners’ van de jury de versie van Ronson verkozen boven die van Winehouse zelf. Ik kon het juist wel waarderen dat jullie de minder bekende versie durfden te spelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.318

    Standaard

    De live versie ja.

    Ik doe deze.

    https://www.youtube.com/watch?v=Nfh9-wnKx1M

    Als ik in een ritmische dag ben, tenminste.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik vond het wel apart dat ‘de kenners’ van de jury de versie van Ronson verkozen boven die van Winehouse zelf. Ik kon het juist wel waarderen dat jullie de minder bekende versie durfden te spelen.
    Vond ik wel logisch. Er zit publiek wat niet perse komt om mooie muziek te luisteren. Voor tv moet het feest zijn dus: uptempo, energie, enthousiasme. Dat zag je aan die Springsteen band: een groot feest en energie en het publiek vrat uit de hand.
    Nogmaals: ik hoop oprecht dat jullie ver komen en ik zag dat er een Bob Marley band bij kwam. Die kunnen jullie wel hebben dus minimaal een ronde verder moet erin zitten.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Vond ik wel logisch. Er zit publiek wat niet perse komt om mooie muziek te luisteren. Voor tv moet het feest zijn dus: uptempo, energie, enthousiasme. Dat zag je aan die Springsteen band: een groot feest en energie en het publiek vrat uit de hand.
    Nogmaals: ik hoop oprecht dat jullie ver komen en ik zag dat er een Bob Marley band bij kwam. Die kunnen jullie wel hebben dus minimaal een ronde verder moet erin zitten.
    Vanuit de publieksjury snap ik het, maar ik had meer verwacht van de deskundigen op de stoelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Het is een eeuwenoude discussie natuurlijk…. Voor een show als dit is het natuurlijk slim om in de 2 minuten die je hebt het publiek bij de lurven te grijpen met wat meer bombastische uptempo songs. Alleen hebben wij dan een probleem…. Queen en Abba hebben daarvan genoeg bekende meezingers in hun repertoire maar Amy niet…… Valerie en Rehab zijn zo’n beetje de meest uptempo songs die ze heeft, de paar extra uptempo songs die ze live deed - zoals Monkey Man - waren covers en niet van haar en zijn ook weer onbekend bij het publiek. Dus tsja….

    Overigens heeft Talpa bepaald welke nummers in welke show gespeeld werden, misschien ook een rechten-dingetje, weet ik niet precies. Ik denk dat wij wel wat naïef zijn geweest en braaf ja en amen hebben gezegd tegen alles en achteraf hadden we misschien meer zelf de regie in eigen hand moeten nemen. Maar daarvoor zijn we gewoon te onervaren en is onze show (voor zover we die al hebben) veel te pril…. De eerste Tribute aflevering was de eerste keer dat we live speelden in deze bezetting! We hebben een nieuwe blazerssectie, een invaltoetsenist en ook de 2 achtergrondzangers/dansers zijn we kwijtgeraakt tijdens de lockdowns… (drummer en ik doen wat backing vocals nu) dus we waren al veel te blij dat we een band op het podium gekregen hadden om ook daar ook nog eens goed over na te denken 😉 Onze grootste stress tijdens de voorbereiding was de nummers zoals we die tijdens de show zouden doen op te nemen en te filmen. En dan is een grote band met werkende mensen wel een nadeel: het is maar één keer gelukt de voltallige band bij elkaar te krijgen voor een repetitie en toen kwam Talpa ook nog eens filmen, haha.

    Ach ja, het is wat het is, we hebben wel veel lol gehad! Maar we zijn door, dus check volgende week wat er gebeurt! ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.318

    Standaard

    Valerie is ook een cover.

    Origineel grooved ook best wel.


    Dat gezegd hebbende; ik vind jullie er best wel pro bij staan hoor.
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 24 januari 2022 om 08:28

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Valerie is ook een cover.

    Origineel grooved ook best wel.


    Dat gezegd hebbende; ik vind jullie er best wel pro bij staan hoor.
    Hahaha, ja helemaal waar, Valerie is ook een cover! Maar wel Amy’s bekendste hit denk ik ;-)

    En dank voor de opsteker!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Shit! Jullie liggen eruit

    De concurrentie is moordend. En er wordt ook duidelijk in de beoordeling meegenomen of het Ziggo Dome (lees: klapvee) waardig is.
    Jammer, maar helaas. Jullie hebben jezelf voor een groot publiek wel wat reclame kunnen gegeven.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Yup, dat was ‘m! It was fun while it lasted….. ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top