Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 37 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 370
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Inmiddels weten we dat we al in de eerste uitzending op 15 januari zitten. Dus als je ons wil zien is dat je kans!

    Hopelijk komen we natuurlijk verder naar volgende afleveringen maar hoe en of dat gaat lukken weet ik natuurlijk nog niet, de opnamen moeten nog plaatsvinden (december). Overigens mag ik daarover ook niet communiceren, hebben we allemaal uitdrukkelijk voor getekend! Wel logisch natuurlijk.

    Ik denk wel dat het interessant gaat worden! De overige deelnemers kondigen hun deelname ook al aan via hun social media. Leuke acts! Abba, Bruce Springsteen, Stones, Barbara Streisand, Billy Joel, Queen, U2…. Het niveau is hoog vind ik. Het wordt denk ik spannend!

    https://www.broadcastmagazine.nl/in-...nds-voor-sbs6/
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Met Amy Winehouse zit je wel goed op de doelgroep vermoed ik, je grootste concurrent gaat Abba worden vermoed ik, wanneer het om aansluiting bij SBS6 publiek gaat.
    Anyhoe; good luck !

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Met Amy Winehouse zit je wel goed op de doelgroep vermoed ik, je grootste concurrent gaat Abba worden vermoed ik, wanneer het om aansluiting bij SBS6 publiek gaat.
    Anyhoe; good luck !
    Thanks man! Ja, die Abba-act is zeer professioneel ook, hebben al een goed lopende theatershow. Zeer zeker een concurrent!

    De grootste uitdaging vormen de verkorte arrangementen: het is tv dus er worden verkorte en gesneden versies gespeeld (lijkt me vooral lastig voor de Eagles-act: wat doe je met de uitgebreide intros en gitaarsolo’s? Blijft vast niet veel van over).

    Vanavond weer repeteren en vrijdag de eerste repetitiedag in de Talpa-studio. Volgende week al opnamen voor de eerste afleveringen. Spannend!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #14
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Persoonlijk he maar Harrie Beton zou nooit meedoen op TV als ik een cover moest inkorten tot een minuut of twee.
    Vriendelijke groet,

  5. #15

    Standaard

    Je moet het zien als een reclame filmpje.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard We doen mee aan The Tribute - Battle of the bands!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Persoonlijk he maar Harrie Beton zou nooit meedoen op TV als ik een cover moest inkorten tot een minuut of twee.
    Ja het is een dingetje. Persoonlijk vind ik het voor de Amy Winehouse muziek niet eens echt een probleem; de essentie van die nummers laat zich wel vangen in 2 minuten. De full length versies op de albums zijn ook vaak maar 3, max 4 minuten. Echte pop-producties dus. Maar zoals gezegd, om Eagles of Queen songs goed te willen doen heb je denk ik meer tijd nodig.

    Beetje hetzelfde als de muziek in de Wereld Draait Door, daar had je geloof ik maar één minuut? Is wel erg kort…. Maar als je één minuut exposure op nationale TV krijgt moet je dat dan afslaan omdat het te kort is? Met mijn eigen jazzfunk formatie waarschijnlijk wel, dan kom je niet tot de essentie, kun je net één themaatje spelen…

    Aan de andere kant: de aandachtsspanne van het grote publiek is niet heel lang hè, waarschijnlijk zappen de meesta na 2 minuten wel weer door…..
    Laatst gewijzigd door Little Jay; 7 december 2021 om 08:08
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Je moet het zien als een reclame filmpje.
    Dat is natuurlijk wel onze hoop hè: ook als we niet ver komen, kunnen we hopelijk het enkele feit van de deelname een beetje uitbuiten om de theater-tour (uitgesteld vanwege Corona) te promoten en groter te maken!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik denk dat je dat helemaal goed ziet; meedoen is promotie en levert werk op, niet meer en niet minder.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Wat neem je mee, zelfbouw ?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Wat neem je mee, zelfbouw ?
    Heb ik overwogen maar ik denk toch maar de ES-333, die lijkt qua sound en uiterlijk het meest op de 335 die gitarist Robin Banerjee gebruikte tijdens de live tours met Amy.

    (Hij wenste me trouwens gister op facebook geluk met de tv shows en wil graag een keer naar NL komen om een paar optredens met ons te doen. Hoe leuk is dat!)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top