Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 37 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 370
  1. #151
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik heb Queen must go on een tijdje terug gezien met mijn oudste zoon die Queen fan is. Vond ze wel goed. Die zanger heeft een ander timbre dan Freddy Mercury maar een dijk van een stem. Ze spelen wel een beetje vals. De piano en koortjes komen van een USB stick. Als je van Queen houd zeker de moeite waard.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik heb Queen must go on een tijdje terug gezien met mijn oudste zoon die Queen fan is. Vond ze wel goed. Die zanger heeft een ander timbre dan Freddy Mercury maar een dijk van een stem. Ze spelen wel een beetje vals. De piano en koortjes komen van een USB stick. Als je van Queen houd zeker de moeite waard.
    De muziek van Queen gedijt bij de perfectie van de uitvoering. 'Een beetje vals' klinkt voor mij als een beetje zwanger...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Maar omdat ze vals spelen, klinkt het perfect.
    En niet vals. Eh...

  4. #154
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Overigens gebruikte Queen destijds ook al tapes om het live te kunnen brengen.

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard We doen mee aan The Tribute - Battle of the bands!

    De Queen-jongens doen het goed! Sowieso qua act maar vooral qua aantallen optredens bedoel ik. Een stuk beter dan wij met Celebrating Amy, maar we hebben voor de vakantie twee maanden lang bijna ieder weekend opgetreden en dat vind ik al heel wat, dus het TV-optreden heeft toch wel wat gebracht.

    27 augustus zijn onze vakanties over en staan we op Jazz Festival Delft. Bibelot in Dordrecht op 4/11 vind ik ook een leuke. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.

    Queen Must Go On, A-Fever en de Billy Joel Experience hebben mega volle agenda’s, daar kunnen wij nog niet aan tippen.

    Deze was wel erg leuk, in de Bullekerk in Zaandam:

    https://fb.watch/evVUIpGIYb/
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #156
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ziet er ook gezellig uit Abbafever ed is fastfood, jullie muziek is voor fijnproevers.

  7. #157
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jullie muziek is minder mainstream dan Joel en Queen. Logisch dat die vollere agenda’s hebben. Misschien ook meer hulp gehad door de boekingsmensen en lui rond het programma?
    Jullie maken muziek voor een niche liefhebbers en muzikanten. Mooi toch en superleuk !

  8. #158
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Maar omdat ze vals spelen, klinkt het perfect.
    En niet vals. Eh...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Overigens gebruikte Queen destijds ook al tapes om het live te kunnen brengen.
    Het heeft eigenlijk meer met mijzelf te maken dan met tributers. Op de een of andere manier word ik er altijd wat ongemakkelijk van: mensen die hun uiterste best doen om op een groep/artiest te lijken, met de zelfde ‘emotie’, en dat dan toch niet helemaal (of helemaal niet) lukt. Ik voel dan altijd een lichte gêne.
    Vandaar...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #159
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.567

    Standaard

    Ik snap wel wat je bedoelt. Je kunt er soms beter helemaal je eigen ding van maken, omdat exact nadoen toch nooit gaat lukken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #160
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.354

    Standaard

    Het probleem is alleen,dat het publiek daar meestal niet op zit te wachten.Zeker bij Queen zit elke noot in hun geheugen gegrifd en zo moet het voor hun ook exact klinken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top