Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 37 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 370
  1. #181
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik vond het basspel juist de grote tegenvaller. Juist bij Doe Maar is het korte, strakke basspel bepalend. Ik kreeg niet het Doe Maar gevoel.
    Ja, dat is ook waar. Maar ik vond ze ook niet de slechtste. De Dijk vond ik veel minder authentiek klinken.

    Maar de grootste tegenvaller was het geluid op tv. Bij toeren echt slecht gemixt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Wel leuke bandjes weer. Die david bowie tribute was goed! Toch blijf ik wel van mening dat frontman/zanger een tribute band maakt of breekt. Een band krijgt het geluid meestal wel gevangen of in ieder geval voor 90%. Maar een totaal ander stemgeluid vind ik altijd lastig te plaatsen.
    De Earth, Wind & Fire en Bowie band stak er met kop en schouders boven uit. Ik ken de zanger van de Bowie band al langer van eigen werk bandjes. Jammer dat hij nu pas erkenning krijgt nu hij iemand anders nadoet.

    Maar eigenlijk is het niet echt spannend omdat er steeds maar 1 band afvalt. En tijdens de reclame zie je al fragmenten van volgende uitzending dus je weet al wie er door gaat, erg dom dat ze dat doen. Eigenlijk zouden er per uitzending 5 bands moet afvallen. Nu weet je eigenlijk al dat Bowie en EWF waarschijnlijk steeds zullen doorgaan.Verder vind ik het commentaar niet echt kritisch. Vooral Cesar Zuiderwijk heeft niet echt wat te melden. Spike zegt nog het meest zinnigs.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #183
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Overigens moet die drummer van de david bowie band heel snel gitaar gaan spelen en een TOTO tribute beginnen haha. Sprekend Steve Lukather
    Klopt. Sprekend Lukather inderdaad. Wel grappig om te zien ! 😂

  4. #184
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Hé, het nieuwe seizoen is al begonnen?
    Eerste aflevering gemist, dat komt ervan als je verder nooit naar SBS kijkt en dus ook geen aankondiging ziet.
    Komend weekend maar inhaken
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #185
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Dit jaar geen gitaarnetters er bij?
    Mijn broer als bassist bij The Neil Diamond Project!

  6. #186
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Net wat geluisterd......

  7. #187

    Standaard

    Hoi hoi
    Hope this finds you well!

    Ik verwachtte dit al.
    Ik wens jullie veel succes en plezier.
    Mijn uitgebreide post is zoek, dus misschien later meer.
    Toi toi toi!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #188
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Ik heb natuurlijk ook even gekeken. Concept is hetzelfde gebleven als vorig jaar zie ik. Blijft een leuk programma. Goeie bands ook!

    Wij hebben er uiteindelijk wel wat maar niet zo heel veel aan over gehouden. Het aantal optredens viel nog best tegen. Wel volgende week weer met Denise op Den Haag FM als de Haagse Amy, bekend van The Tribute.

    Ik weet de uitslag al, als oud-deelnemers mochten we op de tribune zitten, wat uiteindelijk alleen Denise heeft gedaan. Maar ik zeg lekker niks…..
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  9. #189
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Maar de grootste tegenvaller was het geluid op tv. Bij toeren echt slecht gemixt.
    Ik heb er vanavond weer naar gekeken, net als voorgaande weken en nu heb ik het geluid over mijn mooie stereo gehoord.
    Maar ik vind het meer dan matig, zeg maar slecht. Nauwelijks gitaar te horen, geen detail en voornamelijk veel te veel bas.

    En dat lijkt maar niet beter te worden naarmate het vordert. Ik zou die technicus vervangen door iemand die het wel kan.
    Want het mag dan live lijken, maar reken maar dat het programma uitgebreid wordt ge-edit en dat het geluid achteraf wordt gemixed voor TV.

    Volgens Spike klinkt het in de zaal wel super, maar dat is waarschijnlijk een andere technicus die dat live mixed.

    Zonde van een verden leuk programma en je kan toch niet gaan zeggen dat het geluid bij muziek niet belangrijk is.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #190
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik moet het nog terugzien, maar ik vertrouw helemaal op jou oordeel, Han.
    Qua kwaliteit van de bands hoop ik dat die Bowie tribute de winnaar wordt met als tweede Elvis. Die steken er echt met kop en schouders bovenuit. De rest vind ik maar matig. Ik snap bijvoorbeeld niet dat die Tina Turner band de hele tijd doorgaat. Qua zang echt ondermaats.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top