Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2020
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Na dit hele draadje met wat verbazing te hebben gelezen; Als je bovenstaand hebt laten doen, wat heb je dan voor volgende plannen? Mijn bekruipt een beetje het gevoel van een sterke besmetting met tweakeritis. Nu is er niet per se iets mis met een "het moet beter als het beter kan" mentaliteit maar er komt en moment dat je je moet afvragen of het wel beter wordt of alleen maar anders. Daarnaast krijg je op een forum binnen alle suggesties ook meningen te horen die niet altijd hoeven te matchen met wat jij fijn vind. Neem op gegeven moment dus ook even pauze en ga een tijdje spelen.
    Ik snap je opmerking niet helemaal.
    Stel gewoon wat verkennende vragen om wat mogelijke verbeteringen door te voeren. Hoeveel verbeteringen ik door wil voeren gaat jou volgens mij helemaal niet aan. Al verbouw ik mijn hele gitaar. Er zijn nl mensen die dat ook leuk vinden om te doen.
    Dat ik problemen met meningen heb? Ik weet niet waaruit jij dat concludeert? Ik overweeg altijd een goed advies. Heb naar mijn idee geen vreemde reacties gegeven.
    En ja tussendoor speel ik ook gewoon gitaar.
    Als ik je verveel of als je denkt dat ik anderen verveel met mijn posts stop ik er wel mee.
    Ik dacht echter dat dit forum hiervoor bedoeld is: vragen kunnen stellen, adviezen geven, interesses delen?

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Ik kan me helemaal in de kanttekeningen/opmerkingen van Dirk_Hendrik vinden. Dat jij de strekking, gezien jouw reactie, idd niet begrijpt is wel duidelijk.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik ook. DH wil alleen maar aangeven dat zijn opmerkingen de bedoeling hebben discussie op gang te brengen mbt het tweaken van in dit geval je gitaar.
    Niks mis mee, daar is i.m.o. dit forum voor bedoeld.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2020
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    168

    Standaard

    Reactie gaat niet alleen over mijn gitaar. Maar ook hoe ik mij als persoon manifesteer op dit forum en dan niet positief bedoeld. Terwijl ik een open houding heb. Wat ik wel of niet zou moeten vinden.
    Commentaar op het onderwerp: tuners mag altijd. Daar gaat mijn topic over.
    Als iedereen er zo over denkt blijkbaar zit ik op het verkeerde forum denk ik.
    Ga me hierbij maar afmelden.

  5. #35

    Standaard

    Het spijt me oprecht dat ik op je tenen ben gaan staan. Was niet mijn intentie. Maar ook, chill; Het is een forum en het is online. Wen er aan dat zaken anders bedoeld kunnen zijn dan hoe jij ze opvat. En als mijn post voor jou al reden is om te vertrekken... so be it.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap dat je niet de antwoorden en reacties krijgt die graag zou willen, maar dat komt zo vaak voor in het leven. Verschillende mensen hier, waaronder ik, snappen jouw beweegredenen niet. Jij koopt een gitaar die volgens jou niet ok is (en naar mijn eigenwijze mening ook veel te duur) en gaat er dan direct aan knutselen. Tussen de bedrijven door wordt al duidelijk dat jouw elektrische gitaar ervaring één gitaar diep is en dat je bij een akoestische gitaarbouwer "een goed gevoel" hebt om jouw splinternieuwe Charvel op te laten knappen. Kan prima gaan, maar ik mis in die keuze dan ook de vraag wat een goed adres zou zijn.

    Maar goed een groot gemis. Hou ons dan tenminste op de hoogte van hoe het afmelden lukt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top