Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23

Discussie: Celebrating Amy

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    En wat de gemiddelde leeftijd beteft: ach, ik ben ook geen 18 meer…… (en ook geen 28 of 38 meer trouwens, hihihi….)
    Ach, wat maakt dat uit, ik wordt deze winter net geen 58, maar 57.......

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ook terug te zien op YouTube ;-)

    https://youtu.be/lWQToi0RkF8
    Oeh Angela kijkt helemaal in het begin al ongelukkig.....

    Mooi dat jullie door zijn. Sounds en uitvoering helemaal prima, de zang ben ik niet kapot van.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Echt leuk programma. Heb echt genoten van de bands en de passie en plezier die ze uitstraalden, allemaal.
    Wel vond ik het opvallend dat die Stones tribute band erg hoog eindigde. Toch een beetje persoonlijke smaak en voorkeur van de jury (Spike/Cesar en Angela)?
    Beetje meer objectiviteit had wel gemogen in de beoordelingen.
    Ben benieuwd hoe dit programma verder ontwikkeld want ik had echt het idee dat ik eindelijk naar een fatsoenlijk muziek programma zat te kijken met sympathieke vakmensen en zonder dat historische competitieve gedoe onderling. Misschien kwam dat ook omdat de meesten toch wat ouder en ervarener waren? Dat viel me wel op, veel 35 plus wat er in die bands speelde. Ontroerend was ook die drummer van die U2 band die voor de dood was weggehaald. Oprechte emotie !
    Kortom: de media box blijft doorsnorren en het hele seizoen neem ik op 👍
    Objectief is moeilijk, je hebt toch jouw voorkeur voor bepaalde muziek. Dan komt ook nog kijken hoe jouw bui is die dag/dat moment. Zo zo zijn er denk ik veel factoren.....

    Dat ouder is wellicht wel logisch - de meeste jonge muzikanten maken op een andere manier muziek, een enkeling daar gelaten. Ik heb zelf drie en een half jaar in een oefenruimtecomplex gewerkt als vrijwilliger en de meeste bandmembers waren toch daar ook wel 40+.

    Ik hoop ook dat de onderlinge strijd niet heftig wordt, dat houdt het leuk om naar te kijken.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top