Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: My ultimate Fly Rig

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard My ultimate Fly Rig

    Denk dat ik nu eindelijk klaar ben met het samenstellen van mijn ultieme Fly Rig.
    Basis van dit alles is de Amp 1 iridium. Toch wel een van de beste en meest gebruiksvriendelijke kleine amps.
    Gitaar gaat in de Polytune, van de PT naar de Strymon Compressor, dan naar de Phase 90, naar de MXR QZone, naar de chorus, naar de Friedman Smallbox en dit gaat naar de input van de Amp 1. De Carbon Copy en de Topange (Reverb), gaan in de effectsloop van de Amp 1. De Friedman gebruik ik om het clean kanaal wat op zijn donder te geven. Mijn rhythm channel is het vintage channel on the Amp 1 die ik een extra boost geef met de Strymon compressor (deze heeft ook nog een extra mid boost) en mij lead channel is het classic channel on the Amp 1, waarbij ik het volume hoger instel dan dat van het vintage channel. De Amp 1 heeft ook een ingebouwde noisegate die prima werkt en ook een ingebouwde Reverb (maar daarvoor gebruik ik de Topanga)
    Gewoon aansluiten op een cabinet en klaar!




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Prima geregeld, lekker compact zo - maar toch hele mooie spullen!!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Heel mooi!
    Compact, mooie pedalen en mooi weggewerkt op dat bordje.
    Kan je er ook rechtstreeks FOH de zaal in? Of heeft die Amp 1 iridium geen xlr uitgang ?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.192

    Standaard

    Je hebt een REC out / koptelefoon out en ik ga er even vanuit dat die een speakersim heeft. Echter of dat aan de wens voldoet kan ik niet beoordelen.

    BluGuitar heeft wel losse speakersim met diverse IR's die je erop kan aansluiten.
    https://www.bax-shop.nl/b-stock-aanb...eaker-emulator

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Je hebt een REC out / koptelefoon out en ik ga er even vanuit dat die een speakersim heeft. Echter of dat aan de wens voldoet kan ik niet beoordelen.

    BluGuitar heeft wel losse speakersim met diverse IR's die je erop kan aansluiten.
    https://www.bax-shop.nl/b-stock-aanb...eaker-emulator
    Hij heeft een sim maar die is niet best. Het aparte doosje is leuk maar kan geen eigen ir's laden.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top