Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 50

Discussie: HNGD Fazley (WTF?)

  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    V
    Hier een filmpje waar ik erop speel:

    Het zit'm dus toch gewoon in de handjes! Gaaf man... Is ie nog een beeje op stemming na al dat rammen op die tremelo?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Het zit 'm natuurlijk niet alleen in de handjes, maar een goede gitarist op een kutgitaar klinkt altijd beter dan het omgekeerde.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Eerst heb je het over cnc, dan zeg ik dat het niet om cnc gaat maar om het ontwerp, en vervolgens heb je het over vroeger. Alleen maar om je gelijk te halen. Het is niet vroeger, het is nu. En nu is het in deze prijsklasse een bijzonder ontwerp van de hiel.
    Ontwerp en CNC zijn tegenwoordig hetzelfde (was het altijd al). Tekeningen vanuit bijv. Solid Works worden naadloos omgezet in producten. Ik heb twee gitaren met dit revolutionaire hiel ontwerp.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Jongens ga even ergens anders lopen bekvechten! Dit is mijn honeymoon topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Het zit'm dus toch gewoon in de handjes! Gaaf man... Is ie nog een beeje op stemming na al dat rammen op die tremelo?
    Jazeker!! Grappig he? Is gewoon een prima tremolo-tje! Solid full-sized block, niet zo'n smal ding...
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Jongens ga even ergens anders lopen bekvechten! Dit is mijn honeymoon topic
    Heb je wel een punt echter.........

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Het zit 'm natuurlijk niet alleen in de handjes, maar een goede gitarist op een kutgitaar klinkt altijd beter dan het omgekeerde.
    Helemaal juist. Lijkt me alleen niet een kutgitaar want daar speel je niet met zoveel overtuiging op. Maar het zal ook wel exemplarisch zijn want hoe goed kan een gitaar van 140 euri eigenlijk zijn! Van de 10 zullen er 7 links blijven liggen, 2 zijn redelijk tot goed en 1 is the one. Hier kom je doorgaans niet achter met online kopen, dan zal je toch echt de winkel in moeten en uitproberen.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Helemaal juist. Lijkt me alleen niet een kutgitaar want daar speel je niet met zoveel overtuiging op. Maar het zal ook wel exemplarisch zijn want hoe goed kan een gitaar van 140 euri eigenlijk zijn! Van de 10 zullen er 7 links blijven liggen, 2 zijn redelijk tot goed en 1 is the one. Hier kom je doorgaans niet achter met online kopen, dan zal je toch echt de winkel in moeten en uitproberen.
    Het is vooral een ding van basis. Als je gewend bent om een bepaalde prestatie te leveren voor een product dan is het raar als je daar ineens veel minder voor moet leveren/betalen.
    Ik heb dat zelf meegemaakt bij een bedrijf waar ik werkte. Mijn baas ging er vanuit dat de importeur van Danfoss de goedkoopste Danfoss proportionele ventielen leverde. Vanwege onze specifieke vraag was er een levertijd van minstens 4 weken. Ik vond dat belachelijk en kwam er al snel achter dat andere bedrijven goedkoper (-50%) en sneller dan de importeur leverden. Uiteindelijk een leverancier om de hoek gevonden die nog goedkoper was en de ventielen binnen 24 uur ombouwde. Vrij snel op Italiaanse hydrauliek overgestapt trouwens.

    Prijs is zelden een resultaat van TFC (Total Factory Cost) en een marge daarover.

  8. #38

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Helemaal juist. Lijkt me alleen niet een kutgitaar want daar speel je niet met zoveel overtuiging op. Maar het zal ook wel exemplarisch zijn want hoe goed kan een gitaar van 140 euri eigenlijk zijn! Van de 10 zullen er 7 links blijven liggen, 2 zijn redelijk tot goed en 1 is the one. Hier kom je doorgaans niet achter met online kopen, dan zal je toch echt de winkel in moeten en uitproberen.
    Ja, dit is precies wat het is. Ik heb echt het gevoel dat ik geluk heb gehad met deze. Dit is echt een gitaar die ik heb gekocht omdat ik er een klik mee had. Ik zou dit nooit uit mezelf online hebben besteld.

    Grappig eigenlijk. Ik zat al een tijd op die 'goedkopere' Schecter Nick Johnston HSS te azen. Is €899 euro bij Thomann. Want dat was op papier echt helemaal wat ik wilde. Alleen, toen ik er eindelijk één vast had (Ook bij The Guitar Shop in Apeldoorn) was ik ontzettend underwhelmed. Een betrekkelijk saaie gitaar! Niet fijn bespeelbaar, gewoon een net niet instrument. Overigens zit veel van de kwaliteit en feel van een instrument in hoe het is afgesteld, is mijn constatering.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht

    Ja shit. Moet ik dan nóg weer een gitaar kopen? Had net al zo'n dik pedalboard laten maken! [...] DOE HET, zei m'n vriendin via de app.
    Mooie gitaar hoor, en blijkbaar beheers je niet alleen bij gitaren de kunst tegen een goed exemplaar aan te lopen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top