Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50

Discussie: HNGD Fazley (WTF?)

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Haha! Goed he!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb twee gitaren met dit revolutionaire hiel ontwerp.
    Dat is Ibanez AANJ anno 1990

    Tijdens de lockdown nog een Richwood ES335 op de kop getikt van begin deze eeuw op MP. Was de hype hier toen. Leuke gitaren om up te graden enzo. Elementen zijn wat microphonisch maar goed die zijn te swappen. Ik had al een wijnrode, die is zwaarder en heeft een dikkere nek. Er zitten dus grote verschillen tussen die goedkope gitaren van hetzelfde merk, type en periode.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Heel goed gespeeld! Als ik het goed begrijp een ideale strat voor erbij?

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage Bekijk bericht
    Heel goed gespeeld! Als ik het goed begrijp een ideale strat voor erbij?
    Eigenlijk gewoon een ideale Strat!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.322

    Standaard

    Zo kekke spelen als Leon doet is bij mij in beginsel geen sprake van, maar ik ben zelf wat terughoudend geworden met die honeymoons.
    Hngd is altijd een feestje natuurlijk en wanneer een instrument een specifiek doel vervult is het al snel oké dáárop toegespitst.
    Echter, ik heb zelf zeker 6 maanden nodig om tot een werkelijk goede indruk te komen.
    Misschien wel langer.
    Geldt voor alles.
    Vond mijn auto 2 jaar geleden ff te gek, daarna heeft het 2 jaar geduurd om er helemaal vertrouwd mee te geraken.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ja, dit is precies wat het is. Ik heb echt het gevoel dat ik geluk heb gehad met deze. Dit is echt een gitaar die ik heb gekocht omdat ik er een klik mee had. Ik zou dit nooit uit mezelf online hebben besteld.

    Grappig eigenlijk. Ik zat al een tijd op die 'goedkopere' Schecter Nick Johnston HSS te azen. Is €899 euro bij Thomann. Want dat was op papier echt helemaal wat ik wilde. Alleen, toen ik er eindelijk één vast had (Ook bij The Guitar Shop in Apeldoorn) was ik ontzettend underwhelmed. Een betrekkelijk saaie gitaar! Niet fijn bespeelbaar, gewoon een net niet instrument. Overigens zit veel van de kwaliteit en feel van een instrument in hoe het is afgesteld, is mijn constatering.
    Ik heb zo'n 2 jaar geleden een Fender Strat online gekocht die na de "honeymoon" periode toch stiekem best tegenviel. De basis was goed (hals, body en electronica) maar de afstelling en de Floyd Rose waren ruk. De locknut lag te hoog en heb ik aangepast en de Floyd heb ik vervangen voor een fatsoenlijke Gotoh. Pas toen na alle aanpassingen kwam ie tot leven. Naderhand nog een setje EMG DG20 erin gemikt en nu is het mijn main-axe. Moraal: ook gitaren uit het iets duurdere segment is geen garantie voor een goed product ("goed" als in erbarmelijke afstelling en B spec hardware). Ik ben ondertussen nogal nieuwsgierig naar de HB Fusion gitaren die gebaseerd zijn op die Suhr van Pete Thorn. Lijkt me ook wel een leuk gitaartje, zeker voor die centen!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Zo kekke spelen als Leon doet is bij mij in beginsel geen sprake van, maar ik ben zelf wat terughoudend geworden met die honeymoons.
    Hngd is altijd een feestje natuurlijk en wanneer een instrument een specifiek doel vervult is het al snel oké dáárop toegespitst.
    Echter, ik heb zelf zeker 6 maanden nodig om tot een werkelijk goede indruk te komen.
    Misschien wel langer.
    Geldt voor alles.
    Vond mijn auto 2 jaar geleden ff te gek, daarna heeft het 2 jaar geduurd om er helemaal vertrouwd mee te geraken.
    Ja, ik moet zeggen dat er bij mij vaak na de honeymoon ook de mindere kanten beginnen op te vallen. Aan gitaren of amps of pedalen. Met auto's heb ik dat niet zo. M'n auto is gewoon dat. M'n auto.

    @ pasqual: Ik ben ook benieuwd naar die HB's! Zien er prachtig uit. Vind het alleen eeuwig zonde dat die nieuwe HSS HB's 24 frets hebben. Heel erg jammer.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Wat een tof ding, man. Helemaal voor die centen.

    En wat kun jij spelen, djeez..

  9. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Wat een mooi ding! Zal wel uit een andere fabriek komen als die telecaster die ik ooit bestelde voor €85, die voelde ook echt aan als troep. Maar soms kun je inderdaad pareltjes vinden voor dat geld! Heel veel plezier ermee!
    Hun startist serie schijnt ook ge-wel-dig te zijn.
    Hier hetzelfde, ook ooit eens 2 Fazleys gekocht een Strat van 80 en een Tele van 90. Puur bedoeld om intoneren/afstellen op te leren. Nou dat was er oprecht niet op te doen. Telecaster was niet op te spelen uit de doos, trussrod was ook doorgedraaid..
    Strat viel niet te intoneren en de tuners waren zo stroef als weet niet wat.. Heb ze na 30 minuten per gitaar pielen maar ingepakt en teruggestuurd en heb toen een Bullet Strat gekocht. Veel fijner voor maar een paar 10tjes meer.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Maar, hoe heb je dat Hello Kitty-logo er afgekregen...????

    P.S. fijne sound en spel!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top