Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 67
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hoe klinkt zoiets? Instant 80s?
    Bij instant 80's denk ik aan compressed cascading pre amp, dit is meer smooth power amp drive.
    Het voorbeeld is natuurlijk Gilmour en ook Eric Johnson. De sound is Marshall-like dwz een breed mid dat over het hele spectrum zit ipv de Ibanez hump, de Xotic SL lijkt er een beetje op maar de tubedrive klinkt bigger en organischer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Inderdaad, zo denk ik ook over de 80s sound.
    Dit klinkt dus anders. Nice unit anyway. En precies het design zoals de racks er in de 80s eruit zagen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    omdat een electric mistress wat handiger is en mijn board propvol is.
    Mwa...

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Er zijn zeker een paar dingen die ik nooit zal wegdoen wegens vergroeid met/ verknocht aan
    waar zoveel vuil, bloed, zweet & tranen (en allerlei andere vloeistoffen) aan kleven dat het me niet zou verbazen als het op een dag benen zou kweken en weg zou lopen.

    Gekocht in 1987 in Schiedam (naam winkel vergeten, Primo of zoiets) die Les Paul juniors voor 975 gulden verkocht en de Chandler Tubedriver zelf importeerde. De Junior heb ik allang niet meer.

    Ik heb de 19" en de non tube versie ook maar grandaddy blijft king.
    Uit mijn hometown nota bene! Ik woonde er toen echter niet en zat nog niet in mijn gitaar tijdperk dus ik kan je niet helpen de herinnering concreter te krijgen.

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Mijn eerste pedaal die ik kocht was een Shin-Ei Fuzz/Wah die ik helaas niet meer heb. Daarna kocht ik in '84 een Coron Jet Flanger en die heb ik nog steeds, kan hem niet weg doen. Net als mijn eerste gitaar en bas uit '83......
    Ik weet niet wanneer je 'm verkocht hebt maar ik weet nog wel wanneer ik de mijne gekocht heb. Early' 00s in Gouda, inclusief originele doos. Die valt bij mij ook in de categorie waar dit topic voor bedoeld is.
    Onhandig groot, je moet er een batterij indoen, de Wah is uitsluitend een variabele toonpot en eigenlijk ronduit onbruikbaar en van de twee fuzz sounds is er ook maar één bruikbaar. Maar die is wel zó vet, ranzig, scherp en randje octave, dat ik 'm niet weg zal doen. En door de enorme piepschuim vormdoos met bescheiden kartonnen wikkel (ja, leve de 70s) word ik er altijd sentimenteel van.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Uit mijn hometown nota bene! Ik woonde er toen echter niet en zat nog niet in mijn gitaar tijdperk dus ik kan je niet helpen de herinnering concreter te krijgen.
    Op het internet zit een of andere Mitch zie ik die het heeft over een Pro Music Store.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Jammer dat er niemand de Boss metal Zone noemt ...

  8. #18

    Standaard

    Ik heb mijn eerste pedaal nog,een boss SD-1. Destijds gekocht met een Hondo strat en een goedkoop 15 wat transistor versterkertje, de laatste twee zijn al land weg. Zal rond '87/'88 zijn geweest. Ook heb ik nog mijn tuner (geen pedaal), een Boss TU-12. Destijds gekregen van mijn moeder , denk dat ze gek werd van die valse gitaar :-). Gebruik beide nog. Verder ben ik niet zo sentimenteel met spullen. Ben vorig jaar verhuisd naar de US en het grootste deel van mijn spullen weggedaan.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    heb nog een multieffect van Digitech de GNX2


    samen met een kleine acer One laptop met windows Vista erop en een roland midi /usb kabel.
    vond de functie dat je met het pedaal traploos van een fender clean naar een vol gas marshall kon gaan en alles een prachtige functie.
    gebruik hem nog steeds nog niet maar wil daar wel mee aan de gang

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets fatsoenlijks gehoord van Digitech.





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top