Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 67
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard Pedalen die je houdt voor 'sentimental reasons'?

    Post hier de pedalen die van je board zijn verdwenen, maar waar je het niet van over je hart kon verkrijgen om ze te verkopen. For sentimental reasons.

    De mijne: Hughes & Kettner Tubeman.
    Vroeger veel gebruikt als voorversterker, mee opgetreden en nu ligt ie te verstoffen.
    Maar ik hou hem omdat ik weet wat een pareltje het is (ondanks zijn onhandige formaat en speciale powerplug) en omdat je er waarschijnlijk geen zak meer voor krijgt....

    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 8 oktober 2021 om 19:24
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Hee ja, zo eentje heb ik er ook nog wel: de Hartke Acoustic Attack.



    Vervangen door een Boss AD-2 + EH-2 combi, dat levert net iets meer sparkle op, met als extraatje een hele fraaie reverb. Maar de Attack wordt soms nog gebruikt voor opnames juist omdat het geluid er zo clean en droog doorheen komt.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Deze, mijn allereerste pedaal en er kwam een bak herrie uit, helemaal wat ik zocht als zeer jonge gitarist....


  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard Pedalen die je houdt voor 'sentimental reasons'?

    Ik denk dat mijn Boss BD-2 wel in deze categorie valt. Mijn allereerste pedaal, nieuw gekocht ongeveer 23 jaar geleden en tot op de dag van vandaag onafgebroken in mijn signaalketen. Ik gebruik hem tegenwoordig niet veel meer, de OCD gebruik ik vaker. Als boost doet ie nog z’n dingetje. Maar ik denk niet dat ie ooit weggaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Er zijn zeker een paar dingen die ik nooit zal wegdoen wegens vergroeid met/ verknocht aan
    waar zoveel vuil, bloed, zweet & tranen (en allerlei andere vloeistoffen) aan kleven dat het me niet zou verbazen als het op een dag benen zou kweken en weg zou lopen.

    Gekocht in 1987 in Schiedam (naam winkel vergeten, Primo of zoiets) die Les Paul juniors voor 975 gulden verkocht en de Chandler Tubedriver zelf importeerde. De Junior heb ik allang niet meer.

    Ik heb de 19" en de non tube versie ook maar grandaddy blijft king.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Mijn Boss DS-1. Ik vind hem nu verschrikkelijk klinken maar het was vroeger echt mijn pedaal (ook mijn enige in de jaren tachtig - begin negentig).

    Alleen jammer dat ik hem schoongemaakt heb, nu zit al het bloed er niet meer op dat een of andere gek vooraan uit zijn pols stond te sproeien nadat ie met zijn poot in een bierglas was gevallen.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #7

    Standaard

    nee ik heb mijn eerste pedaal juist al door verkocht omdat mijn smaak gewoon te ver weg veranderd is van een Metal Muff

    Ik heb wel mijn 2e pedaal welke ook al 5 jaar niet aangesloten is geweest nog liggen, een blackstar HT-Dist (zonder X)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Geinig.
    Ik heb best wat binding met (mijn) gitaren, en met mijn versterkers, maar pedalen doen me gek genoeg niet zo veel. Ik heb dan ook alleen wat er op mijn boardje staat, verder is alles weg.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mijn eerste pedaal die ik kocht was een Shin-Ei Fuzz/Wah die ik helaas niet meer heb. Daarna kocht ik in '84 een Coron Jet Flanger en die heb ik nog steeds, kan hem niet weg doen. Net als mijn eerste gitaar en bas uit '83......

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Er zijn zeker een paar dingen die ik nooit zal wegdoen wegens vergroeid met/ verknocht aan
    waar zoveel vuil, bloed, zweet & tranen (en allerlei andere vloeistoffen) aan kleven dat het me niet zou verbazen als het op een dag benen zou kweken en weg zou lopen.

    Gekocht in 1987 in Schiedam (naam winkel vergeten, Primo of zoiets) die Les Paul juniors voor 975 gulden verkocht en de Chandler Tubedriver zelf importeerde. De Junior heb ik allang niet meer.

    Ik heb de 19" en de non tube versie ook maar grandaddy blijft king.

    Hoe klinkt zoiets? Instant 80s?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top