Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Dank allemaal voor t luisteren en te commentaar heren!

  2. #12

    Standaard

    Knap gedaan. Vind de zang ook goed, geen overdadig geschreeuw, maar beheerst.
    Af en toe een 'metal-drum-stukje' te horen, misstaat zeker niet.
    En een verrassend 'tingeltje' helemaal als laatste... geinig.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dit vind ik zoveel beter dan hetgeen jij tot nu toe gepost hebt. Werkelijk een song met een begin en een eind, geen instrumenten die elkaar in de weg zitten. Nee man echt veel beter...!!

    Ik zou het geheel wel wat meer bas geven, zelfs op mijn bass heavy monitors klinkt het nog wat kaal.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Dank heren. Erik kan ik zeker wat mee en ik vind dat je n punt hebt. Dank

    Overigens komt er een shred nummer aan, voor t eerst met metal zang. Ik denk en hoop dat die wel in de smaak gaat vallen omdat met eindelijk zang erbij hopelijk t kwartje misschien wel valt bij de luisteraar. Moeilijk uit te leggen maar vaak denk ik onbewust wel een soort van ehm.... vocalen erbij, niet persé tekst. Maar omdat ik dat tot nu toe nooit heb opgenomen ontbreekt er altijd iets. Ik hoop m dinsdag of woensdag hier te plaatsen en ben mede gezien jouw affiniteit met metal benieuwd naar je reactie

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dank heren. Erik kan ik zeker wat mee en ik vind dat je n punt hebt. Dank

    Overigens komt er een shred nummer aan, voor t eerst met metal zang. Ik denk en hoop dat die wel in de smaak gaat vallen omdat met eindelijk zang erbij hopelijk t kwartje misschien wel valt bij de luisteraar. Moeilijk uit te leggen maar vaak denk ik onbewust wel een soort van ehm.... vocalen erbij, niet persé tekst. Maar omdat ik dat tot nu toe nooit heb opgenomen ontbreekt er altijd iets. Ik hoop m dinsdag of woensdag hier te plaatsen en ben mede gezien jouw affiniteit met metal benieuwd naar je reactie
    Bedoel jij mijn reactie?

  6. #16

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top