Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Nieuwe track plus EP released

    Hey,

    Gisteren is mijn 6de gitaartrack samen met de EP uitgekomen via the Ambassadors of Entertainment. Gitaar muziek blijft een lastig genre en ik moet zeggen dat ik geen ambitie heb om technisch hoogstaande/virtuoze muziek te maken. Ik ben de laatste jaren ook meer bezig geweest met tone (als in gear) en tone maken met je spel, daarnaast vind ik opbouw en dynamiek in muziek erg belangrijk en hou ik meer van eenvoudige muziek dan complexe nummers.

    De gitaristen waar ik zelf het meest van gecharmeerd ben zijn Henrik Freischlader, Matt Schofield en Michael Landau.
    ik ben erg benieuwd wat je er van vind!

    Nieuwe track
    https://open.spotify.com/track/4AcF0...aa9700daeb4fa1

    EP
    https://open.spotify.com/album/22yoB...jg&dl_branch=1

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb net Mystic geluisterd, en het was erg mooi!!!

    Mooie tone, mooie sound mooie compositie. Je kan echt horen dat er behoorlijk aandacht aan besteed is, mooie productie!!!!!

    Heb nu de EP van jou opstaan, en ik ben onder de indruk. Ik luister normaal hele andere genres, maar dat neemt niet weg dat hiet goed te horen is dat het een kwaliteits product is.

    Al met al erg geslaagd!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Erg prettig om naar te luisteren. De productie is dik voor mekaar. Mooi gedaan.
    De invloeden van vooral Gary Moore zijn duidelijk hoorbaar. Santana hoor ik er ook een beetje in.
    Kortom, prettige muziek en vooral zo doorgaan, daar doe je denk ik een hoop mensen die van deze muziek houden een groot plezier mee ! 👍

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Ik vind je geluid(en) prachtig, en ook de opname vind ik top. Muzikaal (qua solo dan) vind ik het echter wat tegenvallen; ik begrijp dat je niet op de virtuoze notenpoeperij richt, een alleszins loffelijk streven overigens, maar dit vind ik dan weer wat (te) mager. Zoals je zelf al aangaf: gitaarmuziek blijft een lastig genre, en het is moeilijk om daar een mooie balans in te vinden. Kan er niks anders van maken.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5

    Standaard

    @miyaru & @arjanb01 bedankt voor het luisteren en de complimenten!

    @Fobo jij ook bedankt voor het luisteren en de kritisch noot!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Mooi man. Vakmanschap.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    355

    Standaard

    Geweldige EP.
    Ben er erg van onder de indruk.
    Knap gemaakt!!

  8. #8

    Standaard

    Als mostert na de maaltijd tip; doe Sunburst eens in een langzame versie opnemen....met een bak galm en een ietsje delay!

    Klinkt het nog mooier volgens mij want melodie is mooi en leent zich goed voor een wat tragere uitvoering!

    En ik hoor trouwens geen Santana of Gay Moore invloed/tone maar meer Tony McAlpine. En die luister ik graag kan ik u melden.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top