Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 36
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Rohz wil alles sjiek de friemel hebben (CS waardig) en al hoewel ik daar maar deels in geloof, zit Warmoth natuurlijk wel in die hoek. Zij hebben voor zoveel 'custom bouwers' minstens de halzen geleverd (Valley Arts, Pensa-Suhr, Sadowsky, Kramer, etc.)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    De kracht van Warmoth zijn de exotische houtsoorten dus als je een body van cocobolo met bubinga zijkanten en een zircote top zoekt zijn zij je man. Of als je ideeën hebt over een halsprofiel en frets dan kom je daar ook uit maar voor een simpel maple C profiel met 61xx dunlops zijn er veel goedkopere opties.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Warmoth is zeker niet de goedkoopste. Ik opper nog wel eens wat, maar dat blijkt dan weer kut te zijn

    Nahja, Vox Humana dan....?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    Mag ik je topic kapen door een vergelijkbare vraag te stellen: ik wil ooit een monterey pop strat maken van hele goeie parts(zodat ie zich een beetje kan meten met mn customshopstrat), liefst een brazilian rosewood strat neck. waar moet je die dan halen/laten maken ?
    Good luck met brazilian rosewood. Waarom, eigenlijk? Puur vanwege het idee, de naam? BRW dat je nu nog kan krijgen is ontzettend moeilijk om binnen te harken buiten de EU en echt niet van spectaculaire kwaliteit. Het zijn reststukken die nog over zijn van oude partijen of stronken die opgediept zijn. Het ziet er vaak wel mooi uit, maar het is niet echt topkwaliteit. Ik zou dan eerder gaan naar ziricote, écht mooi indian rosewood, wenge, katalox...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ok ok echt brazilian hoeft niet perse. dark indian is ook wel nice. kom rond de 551 ex verzending en btw te zitten bij warmoth. vox humana moet dat toch wel iets goedkoper kunnen gezien dat inclusief btw wel 800 eu gaat worden denk.
    @pepe jij nog meer tips voor adresjes dan?
    ik wil denk: donker rosewood, jumbo frets, 7,25 radius, flamed maple neck en beetje srv profiel denk ik.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Warmoth is zeker niet de goedkoopste. Ik opper nog wel eens wat, maar dat blijkt dan weer kut te zijn

    Nahja, Vox Humana dan....?
    Vox HUmana is te gek - heb een Jazz Hals laten bouwen daar voor mijn bas, is echt subliem!!!!!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Vox HUmana is te gek - heb een Jazz Hals laten bouwen daar voor mijn bas, is echt subliem!!!!!
    Vriend van mij heeft bij vox humana een volledig brazilian rosewood telecaster thinline laten maken van een oude tafel. dat ding heeft echt sustain dat je ff een koffietje kan zetten en terug kan komen lopen en hij is nog steeds bezig. vandaar het idee van de brazilian toets..
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik zou eerst eens bij Vox Humana gaan kijken, die hebben flink wat kennis en behoorlijk wat onderdelen op voorraad.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik zou eerst eens bij Vox Humana gaan kijken, die hebben flink wat kennis en behoorlijk wat onderdelen op voorraad.
    hmmja goed idee !
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik wil denk: donker rosewood, jumbo frets, 7,25 radius, flamed maple neck en beetje srv profiel denk ik.
    Ik zou met die specifieke eisen misschien RR Luke Whitfield bellen, die weet precies waar je het over hebt en wat ie voor je kan betekenen (en zijn toetsen zijn doorgaans superdonker)
    Daarnaast kreeg ik toevallig vandaag een mailing van Guitarsupplies.nl dat men nu allparts voert:

    Allparts Stratocaster & Telecaster halzen.

    Het assortiment van GuitarSupplies is uitgebreid met de kwaliteitshalzen van Allparts USA. Er is keuze uit verschillende halsprofielen, radiussen en esdoorn of palissander toets.



    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top