Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Oeh dat ziet er uit als een leuk speeltje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    384

    Standaard

    Er zit ook Bluetooth op. Waarvoor precies? Bluetooth geeft toch altijd vreselijke latency problemen?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Voor (backing)tracks op je smartphone.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Kwam ook nog de Fender Mustang Micro tegen.
    Hetzelfde idee als de Voxjes maar dan beter?

    Wow
    Dat ziet er zeker veel belovend uit, heeft iemand hier ervaring mee ?
    Zou leuk zijn als er een koptelefoongeluid vergelijking zou zijn met de “vox-jes” (of zou dat echt appels en peren vergelijken zijn?).
    Want de youtube filmpjes zijn er wel positief over…?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Voor (backing)tracks op je smartphone.
    Ja, dat is wel handig.

  6. #16

    Standaard

    De Fender amp is goed ontvangen en op de markt gezet door een “powerhouse”, nu ben ik zelf geen fan van Fender. Ze maken mooie gitaren en versterkers maar het heeft te maken met de keuze van muziek style denk ik, ik ben maar een simpele zolderkamer-plukker en kan het als “niet solist” niet zo vinden kwa settings en geluiden.

    Ik heb de “nux mighty plug 2” besteld en ben benieuwd of dit een betere keuze is (voor mij).
    Deze heeft ook een “clean” setting die je door middel van een app (andere settings ook) kan tweaken en tevens ook kan opslaan. Deze blijft dan de “nieuwe default” clean geluid en zou dan niet continue verbinding met je telefoon hoeven te hebben.

    Mijn doel is; inpluggen, oortjes in en spelen… ;-)

    p.s.
    Zo veel gitaren, zo veel smaken. Ik wil niemand voor zijn hoofd stoten.
    Laatst gewijzigd door Gather38; 5 augustus 2021 om 23:32

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb net een midweekje gelogeerd bij een vriend van me. Ik heb op de Line 6 POD gespeeld die ik voor 50 euro aan hem heb verkocht, koptelefoon erin en spelen maar. Superdegelijk, makkelijk te bedienen en klinkt eigenlijk nog steeds prima. Waar zijn we toch mee bezig met z'n allen

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik heb net een midweekje gelogeerd bij een vriend van me. Ik heb op de Line 6 POD gespeeld die ik voor 50 euro aan hem heb verkocht, koptelefoon erin en spelen maar. Superdegelijk, makkelijk te bedienen en klinkt eigenlijk nog steeds prima. Waar zijn we toch mee bezig met z'n allen
    Vernieuwing heet dat Munkie, met de tijd meegaan (en met trends......). Dat gezegd hebbende, heb mijn POD2 met Long Floorboard vorig jaar verkocht voor €100,= en heb nu zo'n Chinese Cuvave Baby Cube - ook prima en koste maar € 45,= of zo....... Neemt overigens heel wat minder ruimte in!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik heb net een midweekje gelogeerd bij een vriend van me. Ik heb op de Line 6 POD gespeeld die ik voor 50 euro aan hem heb verkocht, koptelefoon erin en spelen maar. Superdegelijk, makkelijk te bedienen en klinkt eigenlijk nog steeds prima. Waar zijn we toch mee bezig met z'n allen
    Daar heb je zeker een punt; aan de ene kant gaan gitaristen voor een groot deel voor 'vintage correct', buizen, ptp, etc. maar qua effecten lijkt dit ineens niet meer op te gaan. Ik vind alles kut..... eigenlijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top