Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11

    Standaard

    Dat je er ècht op moet kunnen spelen vinnik dan weer minder. Als of je examen moet doen en ik (dus) bij voorbaat uitgesloten zou worden.

    Ik zou zeggen dat met plezier erop spelen een betere maatstaf is.
    Ik duim dat ie naar je zin is. De verwachtingen zijn toch wel hoog gespannen als je zo lang moet wachten.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12

    Standaard

    Dat is toch niet heel onaardig als back-up.
    Veel plezier ermee, hoop ik voor je.

  3. #13
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Gave uitvoering hoor.

    Ben echt wel een PRS fan. Super mooie gitaren, altijd erg goed gebouwd. Maar even advocaatje van de duvel; zijn deze specs niet een beetje matig voor een 3k gitaar? Betaal je niet minstens 50% alleen voor de naam?
    Ik heb wel een SS variant vast gehad bij TFOA, maar werd er niet mega enthousiast van. Wel tof; het is een reversed headstock. Niet bedacht door Johnny Meijer, maar door Mark Tremonti.
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Specs zeggen niet veel.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Gave uitvoering hoor.

    Ben echt wel een PRS fan. Super mooie gitaren, altijd erg goed gebouwd. Maar even advocaatje van de duvel; zijn deze specs niet een beetje matig voor een 3k gitaar? Betaal je niet minstens 50% alleen voor de naam?
    Ik heb wel een SS variant vast gehad bij TFOA, maar werd er niet mega enthousiast van. Wel tof; het is een reversed headstock. Niet bedacht door Johnny Meijer, maar door Mark Tremonti.
    Kleine aanvulling mbt headstock: de headstock van Sjonnie Majoor is niet alleen reverse maar heeft ook een hogere cutout bij de treble kant zodat hij z'n hand beter rond de lagere frets kan wikkelen. Je ziet het duidelijk aan de tuners. Bij Tremonti liggen de tuners parallel naast elkaar, bij Mayor verspringen ze een stuk naar boven aan de treble kant.



    Tremonti reversed headstock



    PRS 'gewoon'



    John Mayer headstock

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Correct. Goede aanvulling.
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Gave uitvoering hoor.

    Ben echt wel een PRS fan. Super mooie gitaren, altijd erg goed gebouwd. Maar even advocaatje van de duvel; zijn deze specs niet een beetje matig voor een 3k gitaar? Betaal je niet minstens 50% alleen voor de naam?
    Ik heb wel een SS variant vast gehad bij TFOA, maar werd er niet mega enthousiast van. Wel tof; het is een reversed headstock. Niet bedacht door Johnny Meijer, maar door Mark Tremonti.
    long story short, al was ie 3500, dan had ik hem alsnog gehaald denk ik. voor de redenen die ik in de beginpost zei.
    verder is het niet alleen de naam maar ook wel de kwaliteit en kleine verbeteringen die ik heel erg waardeer(pickups, poles, switch etc.)
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.192

    Standaard

    Ben wel verrast door de toch wel wat kritische geluiden. Het hele ding van PRS en John was toch dat ze door een aantal ontwikkelingen de kwaliteit constant kregen want bij alle reeds bestaande strats had de een wel de magie en de ander niet?

    Blijkt het gewoon weer commercieel geneuzel te zijn. Wie had dat nou verwacht...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik heb een PRS CE22 gehad, erg goede gitaar om te spelen. Geluid vond ik minder en de vijfstanden draaiswitch heb ik altijd vervloekt.
    Maar het zijn mooie gitaren, en die locking tuners waar zij al vroeg mee begonnen waren prima.
    Ook de neck body verbinding vond ik slim gevonden.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ben wel verrast door de toch wel wat kritische geluiden. Het hele ding van PRS en John was toch dat ze door een aantal ontwikkelingen de kwaliteit constant kregen want bij alle reeds bestaande strats had de een wel de magie en de ander niet?

    Blijkt het gewoon weer commercieel geneuzel te zijn. Wie had dat nou verwacht...
    Welke kritische geluiden? De reden dat ik hem blind koop is toch juist dat je die constante kwaliteit hebt, dat blijkt toch wel te kloppen en heb t zelf ook wel ondervonden.
    Verder zijn die andere prs modellen niet zomaar met elkaar te vergelijken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top