Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Yep, USB kan best kritisch zijn... vaak loont het om vantevoren uit te zoeken op welke poort je het beste welk device kunt installeren en dat dan ook daar te houden. Tooltjes genoeg (bijv. USBDeview) voor technische info en opruimacties.
    Fijn dat je het gevonden hebt, nu snel weer zo'n lekker nummer opnemen!
    Hey Hoi, Dit is nou een tooltje waarvan ik niet wist dat het bestond. Echt super handig, bedankt !

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    https://www.microsoft.com/en-us/p/po...ot:overviewtab

    Ik gebruik bovenstaande app om snel in Windows 10 het powerschema te kunnen wisselen. Standaard staat het op 'balanced' maar zodra ik met de DAW aan de slag ga zet ik 'm op 'high performance'. Hierdoor worden diverse onderdelen niet in slaap gebracht door het OS en ik merk ook een probleemloze werking van bijv. Mercuriall Spark plugin. Als ik het powerscheme vergeet aan te passen hoor ik soms kleine haperingen. Op 'high performance' is dit niet aan de orde. Wie weet heb je er wat aan.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    https://www.microsoft.com/en-us/p/po...ot:overviewtab

    Ik gebruik bovenstaande app om snel in Windows 10 het powerschema te kunnen wisselen. Standaard staat het op 'balanced' maar zodra ik met de DAW aan de slag ga zet ik 'm op 'high performance'. Hierdoor worden diverse onderdelen niet in slaap gebracht door het OS en ik merk ook een probleemloze werking van bijv. Mercuriall Spark plugin. Als ik het powerscheme vergeet aan te passen hoor ik soms kleine haperingen. Op 'high performance' is dit niet aan de orde. Wie weet heb je er wat aan.
    Bedankt deze zal ik ook eens proberen !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top