Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard kwaliteitverschil Gretsch Epiphone

    Hallo,
    Ik zag een Gretscg 2420T en een Epiphone JOY Pazz wat is jullie ervaring met kwaliteit en speelverschil ik kan ze beide gebruikt in nieuwstaat kopen en natuurlijk moet ik zelf zien hoe het voelt maar wat is jullie mening /gevoel.

    Uiterlijk vind ik ze beide niet verkeerd.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Het is het verschil tussen Bebop en Bebop a lula, dat zou bij mij de keuze al bepalen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik zag een Gretscg 2420T en een Epiphone JOY Pazz wat is jullie ervaring met kwaliteit en speelverschil ik kan ze beide gebruikt in nieuwstaat kopen en natuurlijk moet ik zelf zien hoe het voelt maar wat is jullie mening /gevoel.

    Uiterlijk vind ik ze beide niet verkeerd.
    Bedoel je toevallig Epiphone Joe Pass?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Ja dat bedoel ik kleine toetjes en dan automatisch de tekst veranderen zonder dat je het wilt en niet gecontroleerd na plaatsen betje dom he.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Gef ni hor

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Ik denk dat de kwaliteit niet zoveel uit elkaar loopt. Het verschil zit hem vooral in het geluid en wellicht de feel van de hals. Ik zou ze allebei eens willen testen als ik in jouw positie stond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #7

    Standaard

    Is het nog gelukt om een keuze te maken?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Ik ga morgen de epiphone bekijken en voelen een Gretsch heb ik al eens gehad dus weet een beetje goe die voelt. Ik zie morgen wel pf het wat voor me is hij ziet er opde foto's heel mooi uit.
    maar als ik voor een gretsch ga dan wordt het toch een nieuw want de prijs die de verkope vraagt ligt dicht bij de nieuwprijs en dan moet ik er nog een eind voor rijden. en bij Bax of Thoman wordt ie grtis geleverd.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik ga morgen de epiphone bekijken en voelen een Gretsch heb ik al eens gehad dus weet een beetje goe die voelt. Ik zie morgen wel pf het wat voor me is hij ziet er opde foto's heel mooi uit.
    maar als ik voor een gretsch ga dan wordt het toch een nieuw want de prijs die de verkope vraagt ligt dicht bij de nieuwprijs en dan moet ik er nog een eind voor rijden. en bij Bax of Thoman wordt ie grtis geleverd.
    Ik heb vandaag de epiphone joe pass aan de collectie toegevoegd ziet er uit als nieuw en speelt lekker thuis extra opgepoetst voor nog mooier en setje nieuwe flatwounds er op.

  10. #10

    Standaard

    Was alles al goed afgesteld ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top