Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27

Discussie: HNGD Guild M20

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik lees het al. Ga jij maar lekker langs je 'tech' en ie geeft je wel een aai over je bol en zegt dat je het goed gedaan hebt. Dit bedoel ik (niet eens) lullig maar zo is het wel zoals het gaat. Je zult over jouw eigen gevoel heen moeten stappen en daar gaat dit forum jou niet bij helpen, al was het maar omdat ik de enige ben die reageert en ik heb nagenoeg niets met akoestische gitaren.

  2. #12

    Standaard

    Haha.. tja, sneu hoor dat je met dit soort berichten genoegdoening probeert te vergaren. Zal vast een leeg leven achter zitten, waarin je weinig hebt bereikt. Dit bedoel ik eveneens (niet eens) lullig.

    Met andere woorden:


    Afgaande op de boodschappen op je profiel, ben je niet zo populair of zijn er andere sociale beperkingen bij je vastgesteld. Zal ook dan niet de laatste keer zijn dat iemand je profiel blokkeert. Beperk je je in het vervolg inderdaad maar tot elektrische gitaren. Voor iedereen beter.

    Veel succes verder.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Niemand gaat hier je profiel blokkeren hoor. Je kan hier lekker losgaan. Suc6 alvast.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ik zou die gitaar even mooi de tijd gunnen, en jezelf ook, voordat je er aan gaat sleutelen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Je kunt ook inhoudelijk reageren zonder dat snerende toontje erin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik lees het al. Ga jij maar lekker langs je 'tech' en ie geeft je wel een aai over je bol en zegt dat je het goed gedaan hebt. Dit bedoel ik (niet eens) lullig maar zo is het wel zoals het gaat. Je zult over jouw eigen gevoel heen moeten stappen en daar gaat dit forum jou niet bij helpen, al was het maar omdat ik de enige ben die reageert en ik heb nagenoeg niets met akoestische gitaren.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Ik zou die gitaar even mooi de tijd gunnen, en jezelf ook, voordat je er aan gaat sleutelen.
    Je hebt helemaal gelijk. Zal ik doen, thnx!

  7. #17
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    In het algemeen is er niks mis mee hem wat bij te laten stellen als je het idee hebt dat de actie wat hoog is. Dat is namelijk best vaak het geval, als er nooit wat aan gedaan is.

  8. #18

    Standaard

    Ja precies, dat dacht ik ook.

    Ik heb echt zero ervaring met een aankoop van een gloednieuwe akoestische gitaar en dat maakt dat ik wat onzeker ben in de beoordeling daarvan. Bij elektrisch gitaren gaat dit wat beter.

    Waarschijnlijk ben ik gewoon te picky en moet ik me gewoon wat meer verdiepen in het leren afstellen van gitaren (wat is de gangbare snaarhoogte etc). Gelukkig heb ik een goede vriend welke gitaren fixed voor gitaarzaken: misschien dat ik wat van hem kan leren. De M-20 speelt en klinkt in ieder geval heerlijk. Naar ik begrijp zal de top met de jaren nog beter gaan klinken.

    Mocht iemand op zoek zijn naar een sober uitziende parlor gitaar met veel karakter, dan raad ik je zeker aan om hem eens te proberen. Buiten dat de actie iets te hoog is, kon ik geen 'flaws' ontdekken

  9. #19
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Juist nieuwe gitaren staan vaak een tikje hoog (en de hals soms wat te hol), omdat rammelende snaren klanten zullen afschrikken. En bij staalsnarige akoestische gitaren maakt het erg veel verschil in bespeelbaarheid. Normaal gesproken moet de actie bij de 12e fret rond de 2.5 mm zitten. Bij nauwkeurig gevormde en afgstelde halzen kan-ie op 2 mm.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    En op mijn D35 had ik ze op 1mm. Dat ding speelde als vanzelf, maar je moest niet te hard strummen.

    Knappe gitaar hoor kauw, ook al eens bepoteld in een muziekwinkel, en erg aangenaam van verrast (speelde wel stroef, maar de klank die uit dat kleine klankkastje komt is wel fantastisch).
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top