Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Interactie op facebook is toch iets heel anders. Zit ook in wat gitaarbouwgroepen. daar wordt ook veel onzin geroepen. Maar ook hele goede tips. net zoals met het hele corona gebeuren moet toch zelf de zin van de onzin scheiden.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Dit is altijd al een apart forum geweest. Als je nagaat dat het de laatste tien jaar met steeds minder moderatie doorgesukkeld heeft is het een wonder dat het nog bestaat. Al wordt de spoeling wel erg dun zo langzamerhand.

    Wat betreft het hoge off topic/mafkezen - gehalte: mijn persoonlijke indruk is dat dat altijd al zo is geweest hier. Alleen is nu de rest (het serieuze gitaar gerelateerde deel) zo goed als weggevallen waardoor alleen de mafkezerij overblijft. Gezien de geschiedenis van dit forum niet zo verwonderlijk: door gedrag toe te staan wat op andere fora tot een permanente ban leidt is de selectie omgekeerd: de mafkezen hebben de "normalen" verdreven. Zoiets.

    Zelf heb ik al heel lang het idee dat ik er op een gegeven moment vanzelf klaar mee zal zijn en hier niet meer kom. Tot nog toe is dat niet gebeurd, al komt het moment dat iemand hier als laatste in zijn eentje zit te roeptoeteren wel steeds dichterbij. Ik vind het allemaal wel interessant eigenlijk maar ben dan ook ooit afgestudeerd als socioloog..

    Wat betreft de kennis, tja. Ook op andere fora en op fb (en ik bij hele andere onderwerpen) zie ik 90 % posts van mensen die de bekende mythen en hypes herkauwen, vaak zonder persoonlijke ervaring. Als je wat dieper in de materie wilt duiken moet je het toch meestal gewoon zelf uitzoeken. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander helemaal niet te werken en ook een hoop van de al dan niet zelfverklaarde experts berijden het liefst hun favoriete stokpaardjes.

    Nu ik erover nadenk zoek ik mijn info op gitaargebied maar ook over zaken als koken, ligfietsen en webdesign vooral via Google en YouTube. En blijkbaar werkt dat voor mij vrij goed, waar het antwoord uiteindelijk vandaan komt boeit me niet echt. Het valt me wel op dat op fora praktische vragen erg vaak verzanden in volstrekt nutteloze discussies. Dat is iets wat zeker niet alleen hier gebeurt.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Lijkt er nu al op dat er zo nu en dan iemand in zijn eentje zit te "roeptoeteren"

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Lijkt er nu al op dat er zo nu en dan iemand in zijn eentje zit te "roeptoeteren"
    Gheghehe, yup..

  4. #14

    Standaard

    Grappig; gebeurt echt niks hier.
    Laatst gewijzigd door witterwit; 9 juni 2021 om 23:20

  5. #15

    Standaard

    Jawel hoor, spelfouten worden hier nog volop gemaakD.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Jawel hoor, spelfouten worden hier nog volop gemaakD.
    Ah; toch nog een opletende lezer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top