Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Haha, Doe ik ook niet hoor. Ik ben zelf ook al jaren niet meer actief op het forum en ook niet op Marktplaats. Vandaar dat ik het wel grappig vond dat je gelijk weer oppakte waar we ooit waren gebleven
    :-)

    Mark IV is trouwens nog steeds het einde hoor. Zocht alleen naar iets anders.
    OK, mooi no harm done, gelukkig.

    Ik zit zelf alweer 3 jaar bij Revv. Langste tijd voor mij óóit en heb geen intentie om te wisselen. Ja, het kriebelt hoor, een Mezzabarba, maar ik moet sparen voor mijn huwelijk, dus . . . je kan je euro's maar eenmaal uitgeven.

  2. #12

    Standaard

    Zo is dat. Succes met sparen.

    Ondertussen alweer even amploos en nog steeds aan het uitkijken naar een nieuwe amp. Het schiet nog niet erg op in de vakantieperiode.
    Ik zit steeds meer te kijken naar de wat kleinere lage wattage ampjes. Soldano Slo30 (twijfel over het clean). Suhr zie ik niet meer voorbij komen en ik wil toch wel heel graag 2 kanalen. De PT15ir is een optie...
    Ondertussen steeds meer gecharmeerd geraakt van de Hook amps. Een leuke captain 34 set is erg betaalbaar maar op dit moment zijn alle leuke weg.
    De dual 45 lijkt me ook een leuke amp.

    Wachten dus tot er wat leuks voorbij komt...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Waarom niet de Revv 7:40? Ik heb zelf de Generator 120 mk2 en die walst over álles heen alsof het niks is. Mesa style tones, marshall style tones, vox op kanaal 2 en Fender op kanaal 1. Super veelzijdig zonder compromis. of de Mezzabarba MZero Overdrive?

  4. #14

    Standaard

    Ook een mooie amp. Heb er nu nog maar 2 filmpjes van gezien. Verder ken ik ze niet. Zal me er eens in verdiepen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #15

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de input. De keuze is gemaakt.

    Ik heb naast alleen een nieuwe top ook gekeken naar hoe ik zaken het beste op een laag volume kon houden en hoe ik makkelijk in kon prikken in het mengpaneel.
    Daarbij ook gekeken naar oude oplossingen van palmer en uiteindelijk kwamen een leuke Hook set en een loadbox en iets metIR's op een flink bedrag uit. Aangezien ik al enige tijd heel enthousiast was van de Suhr amps en er een PT15 IR op internet stond leerde de rekensom me dat een 2 a 3 kanaals amp met een lijntje naar het mengpaneel al heel snel best duur zou worden en deze optie wel heel interesant was.

    Dus:

    Suhr PT15 ir...

    Erg muzikale amp. Met de strymon pedalen klinkt het fantastisch en heel muzikaal. Ik ben tevreden.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #16

    Standaard

    Ondertussen een aantal maanden verder. Strymon pealen aangevuld tot Mobius, bigsky en timelne. Beetje standaard spul allemaal maar erg muzikaal. Er komen dingen uit mn vingers die er vroeger niet uitkwamen. Alles sounds nodigen uit tot spelen en inspireren enorm.

    Nog steeds erg blij met de Suhr PT 15 IR. nu nog een band :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #17

    Standaard

    Ik denk inderdaad dat je met de Suhr een goede combinatie hebt. Anders had je nog voor de Soldano SL30 kunnen gaan. Met alle voicings was je daar waarschijnlijk ook wel aan de gewenste sound gekomen. Maar de PT 15IR is veelzijdiger en kan ook mooi op laag volume gebruikt worden.

    Mooie amp hoor!
    Laatst gewijzigd door tnijland; 7 november 2021 om 01:22

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ondertussen een aantal maanden verder. Strymon pealen aangevuld tot Mobius, bigsky en timelne. Beetje standaard spul allemaal maar erg muzikaal. Er komen dingen uit mn vingers die er vroeger niet uitkwamen. Alles sounds nodigen uit tot spelen en inspireren enorm.

    Nog steeds erg blij met de Suhr PT 15 IR. nu nog een band :-)
    Pics pic pics! We want pics!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19

    Standaard

    Sorry, foto kan ik effe niet online gooien. Maar geloof me. Nog steeds erg blij mee. Het clean verbaasd me nog steeds en de 2 overdrives zijn heerlijk.
    Alleen nog een chugga chugga pedaaltje erbij voor die keer dat ik weer eens wat zwaarder metaal wil pompen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top