Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Bas uit elkaar schroeven en in een verhuisdoos stoppen

    Wat nou weer ?!?
    Ja, echt, zoals de titel van dit topic zegt: ik verblijf langere tijd in het buitenland, en laat af en toe wat spullen opsturen. Als de omstandigheden het weer toelaten, reis ik af naar NL, en wil ik een basgitaar scoren.
    Welke weet ik nog niet, ik ben het sticky topic van beginners bassen aan het doorspitten, en daarna wordt het muziekwinkels of marktplaats adressen bezoeken...
    Het opsturen van spullen doe ik steeds in grote verhuisdozen. Een basgitaar is echt te lang, dat gaat niet passen.

    Nu mijn vraag: kan ik de hals van de body afschroeven, de gitaar versturen, en dan weer assembleren ?
    Of haal ik dan de duvel in huis qua afstelling (of andere zaken waar ik nu nog geen weet van heb) ?

    O ja, ik speel nu nog geen bas

    Als het een stupide idee is, laat het me ook svp weten, dan hou ik erover op, en kan er een slotje op dit topic..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Dat is geen probleem hoor. Zolang je verder nergens aankomt kun je hem gewoon weer in elkaar schroeven en de snaren er weer opzetten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Zolang ie maar niet neckthru of gelijmd is zie ik totaal geen probleem. Nog beter, gedemonteerd is ie beter beschermd tegen gooi en smijtwerk dan gemonteerd.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de info !

  5. #5

    Standaard

    Wat de mannen hierboven zeggen.
    Zelf heb ik in 2008 op die manier een strat meegenomen uit de US. Gedachte was dat ik als ik am als gitaar over mijn schouder zou hangen ik met een "vlag" zou lopen en de "niks aan te geven" gegarandeerd nioet zou werken. Body dus gewoon in de bijgeleverde hoes, Neck in een (vieze) spijkerbroekspijp an die weer in een sweater ingepakt. Paste prima in de Samsonite.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Zou nu misschien met doorgedreven scanning etc niet meer lukken (?). Voor je het weet trekt er iemand plastieken handschoentjes aan om "alles" (dus niet alleen de verdachte bagage) eens te onderzoeken ;-))

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Uit elkaar schroeven op zich lijkt mij idd geen probleem.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top