Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Bas uit elkaar schroeven en in een verhuisdoos stoppen

    Wat nou weer ?!?
    Ja, echt, zoals de titel van dit topic zegt: ik verblijf langere tijd in het buitenland, en laat af en toe wat spullen opsturen. Als de omstandigheden het weer toelaten, reis ik af naar NL, en wil ik een basgitaar scoren.
    Welke weet ik nog niet, ik ben het sticky topic van beginners bassen aan het doorspitten, en daarna wordt het muziekwinkels of marktplaats adressen bezoeken...
    Het opsturen van spullen doe ik steeds in grote verhuisdozen. Een basgitaar is echt te lang, dat gaat niet passen.

    Nu mijn vraag: kan ik de hals van de body afschroeven, de gitaar versturen, en dan weer assembleren ?
    Of haal ik dan de duvel in huis qua afstelling (of andere zaken waar ik nu nog geen weet van heb) ?

    O ja, ik speel nu nog geen bas

    Als het een stupide idee is, laat het me ook svp weten, dan hou ik erover op, en kan er een slotje op dit topic..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Dat is geen probleem hoor. Zolang je verder nergens aankomt kun je hem gewoon weer in elkaar schroeven en de snaren er weer opzetten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Zolang ie maar niet neckthru of gelijmd is zie ik totaal geen probleem. Nog beter, gedemonteerd is ie beter beschermd tegen gooi en smijtwerk dan gemonteerd.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de info !

  5. #5

    Standaard

    Wat de mannen hierboven zeggen.