Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Uiteindelijk verouderd die fx unit natuurlijk in de loop der tijd en is die gitaar geen drol meer waard. Gewone electrische gitaren hebben daar geen last van. Die zijn al 70 jaar hetzelfde.
    Dat heeft de vooruitgang van toetsinstrumenten ook niet in de weg gestaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Dit gaat gebeuren:
    Men krijgt wat publiciteit als novum/oddball, na een jaar verdwijnt het ding uit de schappen en is daarna voor peanuts te koop op Ebay om 25 jaar later weer op te duiken als highlight in een artikel getiteld This was 2K2 en dan bedragen zal moeten opbrengen van een halve ton.
    Misschien een paar kopen voor onder het bed?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Nou herinner ik mij die hi tec bond gitaar. Die koste vroeger een godsvermogen. Soms kom je ze nog weleens tegen maar niemand wil ze hebben. Of alleen voor weinig.

    Misschien dan toch maar investeren in een gibson firebird x als ze niet allemaal vernietigd zijn...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik droom al jaren van de Roland GR700 met de 707 gitaar. Was duizenden guldens midden jaren 80 in de crisis toen. Jan Akkerman speelde erop. Komt nu vrijwel niet meer langs en moet dan nog steeds veel opbrengen.


  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Nou herinner ik mij die hi tec bond gitaar. Die koste vroeger een godsvermogen. Soms kom je ze nog weleens tegen maar niemand wil ze hebben. Of alleen voor weinig.

    Misschien dan toch maar investeren in een gibson firebird x als ze niet allemaal vernietigd zijn...
    De Bond guitar had frets die eigenlijk ribbels op het fretboard materiaal waren, zal een of andere kunsthars geweest zijn. Helaas bleken die frets niet erg slijtvast, terwijl een herfret er ook niet in zat.

    Verder klonk ie volgens de Music Maker kut. Nou zat de MM er wel vaker naast maar in dit geval dan misschien niet..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik droom al jaren van de Roland GR700 met de 707 gitaar. Was duizenden guldens midden jaren 80 in de crisis toen. Jan Akkerman speelde erop. Komt nu vrijwel niet meer langs en moet dan nog steeds veel opbrengen.

    Ik heb Akkerman er nog mee zien spelen. Helaas ook horen spelen, wat een oeverloos gefriemel..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Heeft er iemand hier ooit op een synthaxe gespeeld of zwz ooit gezien? Ik weet dat alan holdsworth erop speelde en het ding onbetaalbaar was. Het heeft een hoog star wars gehalte.


  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Niet alleen meneer Holdsworth. Ook meneer Moore was er gecharmeerd van.



    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik droom al jaren van de Roland GR700 met de 707 gitaar. Was duizenden guldens midden jaren 80 in de crisis toen. Jan Akkerman speelde erop. Komt nu vrijwel niet meer langs en moet dan nog steeds veel opbrengen.

    Valt wel mee. Heb er een gehad in de negentiger jaren, voor zo’n 700 gulden; zou wel even het zelfde geluid maken als heer Akkerman. Viel vies tegen. Had twee (oudere versie) van die bakken erbij, kilometers kabel, en de gitaar zelf was/vond ik waardeloos, onder andere door een erg smalle hals.
    Weer gauw weg gedaan.
    Maar Akkerman heeft er ontegenzeglijk prachtige dingen op/mee gedaan, nou ja, vind ik dan...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Toen Akkerman op dat gedrocht ging spelen had hij verre van een prachtig geluid. Wat was ik blij dat hij in de jaren 90 met Blues Hearts kwam, puike cd en hem toen in 1995 live gezien waar hij al die nrs live speelde. Te gekke cd en z’n beste album wat hij solo gemaakt heeft.
    Maar die synth periode, nee, daar vallen m’n vullingen spontaan van uit m’n bek 😝

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top