Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard Doug Helvering Youtube Channel: "Classical Composer Reacts to...."

    Iemand dit ooit wel es bekeken? Vrij nieuw YT channel, Supposedly klassiek componist analyseert (hard)rockmuziek. Van Iron Maiden to Rush, to Malmsteen etc..
    Ik ben volledig autodidact , muziektheoretisch totaal analfabeet, en heb absoluut geen absoluut gehoor...
    ik heb 40 jaar geleden een paar akkoorden geleerd van Vulvasonic nadat ik mijn eerste kutgitaar kocht (first of quite a few), en voor de rest beetje meeraggen met LP's en cassettes.. en nooit verder gekomen by lack of talent and perseverance.. de overgang naar CD hielp alleen maar om makkelijker en accurater te kunnen rewinden, met een A>B repeat functie..
    Dus I'm in doubt, is this like opinions are like assholes, or fun to watch? In ieder geval vast informatief voor degenen die weten what the hell he is talking about...
    Either way, dacht deel het ff..
    Voorbeeldje:

    Laatst gewijzigd door MarkS; 12 mei 2021 om 15:18

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    ik heb 'm regelmatig bekeken de afgelopen maanden maar ben nu wel een beetje klaar ... zelfde trucje en kijk mij eens veel kennis hebben ...





  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Wat ’n irritante blaaskaak...is kennelijk erg met zichzelf ingenomen.
    Wat Malmsteen doet vind ik technisch heel knap, maar ik vind het niet om aan te horen; al helemaal niet door zijn verschrikkelijke vibrato.

    Zo, dat is eruit.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie