Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Blues Saraceno met het album Plaid en dat album erna met Chewing on Crayons. Beiden helemaal grijs gedraaid.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    147-c Guitars

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Kwam dit niet pas ergens rond '94 op de markt? En de prijs was dacht ik ook wel wat hoger, maar misschien herinner ik me dat verkeerd.
    Yep, kan me ook nog zoiets herinneren uit die tijd. Zat volgens mij meer richting de 700-900 gulden.
    Ik kocht toen m'n 2e gitaar, een of andere simpele (maar wel mooie) Hohner Strat; zwart/turquoise burst met witte slagplaat. Die was in '96 al weer de deur uit.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    ... Ik kocht toen m'n 2e gitaar, een of andere simpele (maar wel mooie) Hohner Strat; zwart/turquoise burst met witte slagplaat. Die was in '96 al weer de deur uit.
    Was dat zo'n Hohner Revelation RTX? Dat is wel een sexy Superstrat modelletje, geen idee of het verder wat was.

    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Was dat zo'n Hohner Revelation RTX? Dat is wel een sexy Superstrat modelletje, geen idee of het verder wat was.

    Nee, was 't maar zo'n feest. Zo'n Hohner als die RTX zou ik waarschijnlijk nog gehouden hebben; H-S config, off-set dots op de hals... jum!

    Het was er zo één; ST-59:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top