Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zo te zien aan deze chart wordt er door de bekende merken wel dezelfde hoeveelheid nickel silver (alpaca) gebruikt maar is het verder een groot mysterie.

    In m'n superstrat met Warmoth neck zitten Jescar ss frets. M'n Harley Benton superstrat heeft noname ss frets. Je koopteen setje ss frets van HB voor zo'n 5 EUR.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Je kunt t volgens alleen pas horen als je een compleet identieke gitaar met niet-RVS frest ernaast legt en op precies dezelfde wijze bespeelt en versterkt etc


    Maar genoeg erover Mooi gitaartje dat wel! Sound vind ik aardig maar niet bijzonder

    Ik heb net nog ff snel een filmpje gemaakt. Ik moet zeggen dat ik de sound wel echt super vind


  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Er is ook helemaal niks mis met je geluid. "Niet speciaal" komt uit de mond van een djenter die z'n geluid het liefst zo steriel en strak mogelijk heeft (nee, dat is geen aanval, Fusion). Ik hoor een PAF-plexi-achtig geluid en dat klinkt gewoon meer dan prima. Mag ook met de spulletjes die je hebt. Ik zelf zit wel in de regionen van wat meer gain, maar ik kan dit geluid goed hebben. Het blijft mooi open en helder, ondanks de mids en geeft toch een vet humbucker geluid. Niks mis mee! Mooie gitaar ook.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik bedoelde niet dat t niet goed klinkt hoor. Maar een versterker waarvan de bouwer met naam genoemd wordt en allerlei coole IR shizzle... Wellicht verwacht ik dan iets speciaals. Maar het is gewoon een prima soundje. Niets bijzonders. ;/

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nou ja sjemig hoe laat ik t minder lullig klinken...... Het klinkt prima

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top