Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1

    Standaard Soundje met de Hook Wizard

    Ik heb ff snel een filmpje gemaakt met de Hook Wizard waar ik de speaker sim gebruik.

    Dus voor alle liefhebbers!


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik heb geen idee wat een of de Hook wizard is. Een amp sim? Een amp/cab sim? Een gitaar? Een nieuwe knuffel?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik heb geen idee wat een of de Hook wizard is. Een amp sim? Een amp/cab sim? Een gitaar? Een nieuwe knuffel?
    Een buizen versterker gemaakt door Leendert Haaksma waar ook een direct out op zit met 16 IR's maar waar je ook je eigen IR's in kan laden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik zag je video al op Jijbuis. Mooie sound hoor. Die Haar is ook prachtig.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik zag je video al op Jijbuis. Mooie sound hoor. Die Haar is ook prachtig.
    Is ook misschien wel de beste Haar gitaar die ik heb gehad. Hij heeft ook rvs frets, dat verschil merk je toch wel.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Is ook misschien wel de beste Haar gitaar die ik heb gehad. Hij heeft ook rvs frets, dat verschil merk je toch wel.
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat verschil merkt... zat zelf ook te denken eens iets ermee te doen dus als je je ervaringen betreft rvs frets wil delen graag!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb 2 gitaren met rvs frets en merk er weinig van, niets eigenlijk.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat verschil merkt... zat zelf ook te denken eens iets ermee te doen dus als je je ervaringen betreft rvs frets wil delen graag!
    Ik moet zeggen dat ik zelf dacht toen ik hoorde dat er rvs frets, blabla het zal wel. Maar het lijkt wel makkelijker te spelen en iets meer hoog in het geluid te hebben en als ik het goed gaan ze ook veel langer mee.
    Ik moet zeggen dat ik me echt weinig bezig hou met specs, het klinkt of niet. Er bestaat wel zoiets als toon maken met je spel en misschien als je dat niet doet dat je dan geen verschil maakt.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik kan me echt weinig tot niets voorstellen bij of t wel/niet roestvrij zijn van frets invloed heeft op je spel of sound Dat ze langer meegaan zal best.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik kan me echt weinig tot niets voorstellen bij of t wel/niet roestvrij zijn van frets invloed heeft op je spel of sound Dat ze langer meegaan zal best.
    Het materiaal is harder dus zal idd waarschijnlijk iets meer hoog in het geluid opleveren op dezelfde gitaar. Op verschillende gitaren gemonteerd vermoed ik dat de verschillen in het hout alleen al meer invloed hebben.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top