Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Zie je maar hoe persoonlijk dit soort dingen zijn. Ik heb geen last van de toggle op een Les Paul, maar de PRS knop recht onder je snaren (net als bij de strat) zou mij behoorlijk in de weg zitten.
    Ik vind deze er erg mooi uitzien en ik hoop dat je er veel plezier van hebt. En anderhalve kilo? Superlicht.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Mooi! De allereerste versie als ik me goed herinner..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #13

    Standaard

    Dank voor de complimenten allen! Het is echt een tof ding, lekker simpel en een goede aanvulling op de collectie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ah, nu zie ik de foto.
    Leuke gitaar ! Heb deze zelf ook weleens getest, jaren geleden.
    Maar de hals ervoer ik zelf niet echt als wide fat, eerde wide thin.
    Pickups klinken wollig, wel lekker als je veel leadsounds uit je vingers tovert.
    Nogmaals gefeliciteerd met je mooie aankoop !
    Oh dat zou zomaar kunnen van die hals, mijn verdere ervaring met PRS is echt minimaal. Het is geen heel dun halsje in elk geval, dan had ik ze nooit gekocht. Ben nu wel benieuwd naar een "echte" wide fat :-) Omlaag schroeven van de pickups deed wel heel veel voor het geluid, stuk meer definitie op deze manier. Maar hij staat nu in D standard en speel vooral met een dikke fuzz aan dus dat zal ook wel een hoop maskeren


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Felicitades; ziet er strak uit. Happy playing!!!
    Vraagje: je vind dat de toggleswitch op de LP niet goed is gepositioneerd. Natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar zoals op jouw PRS lijkt mij niet fijn. Denk dat je hem heel gauw onbewust met de mouw in een andere stand ‘veegt’. Maar soit, ziet er fijn uit! Geniet ervan!
    Die switch zit, voor mij in elk geval, echt ver uit de route van mijn arm. Als ik mijn arm recht naar beneden laat hangen dan kom ik er wel in de buurt, maar dat gebeurt tijdens het spelen eigenlijk nooit. Kan er wel snel bij om onder het spelen te switchen, dat lukt me met een LP (of mijn Gretsch) nooit vloeiend genoeg. Op mijn strat heb ik echt nog nooit tegen de switch aan geslagen, maar kan me wel voorstellen dat dat gauw kan gebeuren. Grappig hoe persoonlijk dat is inderdaad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top