Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het doet er kennelijk niet zo toe, gezien de enorme betrokkenheid van moderators op dit vlak. Ik ben blij dat ik een spam e-mail adresje heb gebruikt voor dit forum en een wachtwoord dat ik alleen hier gebruik. Het is gemeld, meer is er niet aan te doen. Ook de beheerder is wel degelijk zo nu en dan online, zei het niet vaak. Het zijn ook niet alleen e-mail adressen en wachtwoorden, een kwaadwillende zou het hele forum kunnen slopen. Moet maar 's gebeuren dan. Misschien dat dan wel e.e.a. wordt ge-update en zo. Of niet, dat kan ook.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    k ben blij dat ik een spam e-mail adresje heb gebruikt voor dit forum en een wachtwoord dat ik alleen hier gebruik.
    Dat is sowieso overal aan te raden. Kreeg dit weekend nog een zo beroerd slechte mail waardoor ik zelfs even dacht dat het om phising ging van Allekabels.nl.

    Ik denk, correctie, ik hoop dat dat een stuk beter beveiligd is dan dit antieke forum, maar toch ligt mijn ww op straat. Op zo'n moment altijd blij dat het niet hetzelfde ww is als mijn DigiD of PayPall

    Je wil ze de kost niet geven...

  3. #23
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Gezien de IP adressen; bots van o.a. SEO websites.
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Maar eh, er waren toch moderators hier op het Forum? En nu gaat her erover dat er mensen modereren die dat stiekem doen omdat ze dat eigenlijk niet mogen? Enfin ... wel een wonder dat Brad trouwens gebanned is uiteindelijk. Ik had dat niet meer verwacht omdat ik dacht dat ie er anders al veel eerder uitgegooid zou zijn en dat gebeurde maar niet. Wat was de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen trouwens? Ik heb destijds de directe aanleiding gemist...

  5. #25
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Dat is een hele andere discussie. IP ban is voor een moderator niet mogelijk om uit te voeren, helaasch. Er waren meerdere druppels, maar de meeste waren niet formeel tegen de forumregels in. Het was vooral bloed onder de nagels. Uiteindelijk gewoon optelsom en op forumvakantie gestuurd.
    Gezocht: Ibanez DE7

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    OK op die manier

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top