Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Hè wat? Ik ga 's kijken.

    Ik heb gekeken en begrijp niet goed wat je zegt. Welke lijst bekijk je? Het balletje achter een naam laat alleen zien wie er online is en wie niet. Of verborgen, maar dat zie ik als mod ook gewoon. "modereert" krijg ik nergens te zien.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB-1 Bekijk bericht
    In het verlengde daarvan...

    Onherroepelijk stopt de support voor dit forum er een keer mee. En dan?
    Hoe vinden wij elkaar ooit nog terug?
    Niet.
    Start van een nieuwe levensfase.
    Gaat ik op wereldreis ofzo.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Ik vind dat ook een troostende gedachte, dat er nog leven na dit forum is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik sta daar agnostisch in.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hè wat? Ik ga 's kijken.

    Ik heb gekeken en begrijp niet goed wat je zegt. Welke lijst bekijk je? Het balletje achter een naam laat alleen zien wie er online is en wie niet. Of verborgen, maar dat zie ik als mod ook gewoon. "modereert" krijg ik nergens te zien.
    Er is nu ook geen gast aan het "modereren" momenteel. Onderin staat een gedeelte "Wie is er online". Ik kijk daar nog wel 's, omdat je daar een shitload aan oude topics tegenkomt, vind ik geinig. Maar het viel me daardoor ook al een tijdje op dat er vaak bij niet-leden erachter stond dat diegene kennelijk een poging tot modereren doet. Dan staat er als activiteit ook "modereert" achter, met wat dikkere, schuingedrukte letters, maar met een rood balletje van geen rechten. Dat op zich vond ik al apart, daar ik dat zelf al niet eens voor elkaar krijg, al zou ik het willen. Maar een aantal dagen geleden viel me op dat er bij een gast ook dat "modereert" achter stond en toen ik een pagina verder keek, nog eentje met hetzelfde, zonder dat rode balletje. Misschien zie ik spoken en is het niks. Maar het gegeven dat dit forum al in twee eeuwen niet meer is ge-update, i.c.m. dat er hier toch wel het e.e.a. aan gegevens staan van leden, of dat men misschien uit naam van leden gekke dingen kan doen, of privéberichten kan inkijken, ik noem maar wat, dat vond ik toch wel vermeldenswaardig. Viel me ook op dat sinds dat ik het hier heb proberen aan te kaarten, dat het niet meer is voorgekomen en dat er ook niet vaak meer gasten tussen staan die een poging doen tot, maar in het scherm van geen rechten terecht komen. E.e.a. gebeurt meestal 's avonds, vooral later op de avond viel me op. Nogmaals, ik hoop dat ik spoken zie en dat het niks is, maar ik heb het in ieder geval maar gemeld. Desalniettemin, een klein updateje van 56 forumversies verder zou niet verkeerd zijn.

    edit: kleine aanpassing in de post.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Er is nu ook geen gast aan het "modereren" momenteel. Onderin staat een gedeelte "Wie is er online". Ik kijk daar nog wel 's, omdat je daar een shitload aan oude topics tegenkomt, vind ik geinig. Maar het viel me daardoor ook al een tijdje op dat er vaak bij niet-leden erachter stond dat diegene kennelijk een poging tot modereren doet. Dan staat er als activiteit ook "modereert" achter, met wat dikkere, schuingedrukte letters. Dat op zich vond ik al apart, daar ik dat zelf al niet eens voor elkaar krijg, al zou ik het willen. Maar een aantal dagen geleden viel me op dat er bij een gast ook dat "modereert" achter stond en toen ik een pagina verder keek, nog eentje met hetzelfde. Misschien zie ik spoken en is het niks. Maar het gegeven dat dit forum al in twee eeuwen niet meer is ge-update, i.c.m. dat er hier toch wel het e.e.a. aan gegevens staan van leden, of dat men misschien uit naam van leden gekke dingen kan doen, of privéberichten kan inkijken, ik noem maar wat, dat vond ik toch wel vermeldenswaardig. Viel me ook op dat sinds dat ik het hier heb proberen aan te kaarten, dat het niet meer is voorgekomen en dat er ook niet vaak meer gasten tussen staan die een poging doen tot, maar in het scherm van geen rechten terecht komen. E.e.a. gebeurt meestal 's avonds, vooral later op de avond viel me op. Nogmaals, ik hoop dat ik spoken zie en dat het niks is, maar ik heb het in ieder geval maar gemeld. Desalniettemin, een klein updateje van 56 forumversies verder zou niet verkeerd zijn.
    Vier letters: Brad 😰

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Vier letters: Brad ��

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Maar de pogingen tot modereren was al van voor dat Bradmans werd gebanned. Ik vond het verder niet zo spannend, omdat men er kennelijk toch niet in kon komen. Nu dus kennelijk wel en dat vind ik niet zo'n fijn idee.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Vier letters: Brad 😰

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Een paar alinea’s kan ook geen kwaad.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Kijk je dan onder bij actieve gebruikers en dan stand van zaken?
    Zie daar 14 leden actief en ruim 400 niet-leden. Dat vind ik overigens een fors aantal!

    Als ik dan doorklik zie ik mn.
    Bekijkt discussie
    Bekijkt archief
    Bekijkt index

    Is dat waar 'modereert' dan zou moeten staan?

  10. #20

    Standaard

    Ik ben bang dat er van die 400 niet-leden 399 bots zijn....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top