Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Wellicht is de post van Duhsjaak wel t meest treffend, en die laat je nu net liggen Je post eigenlijk alleen maar in je eigen topics waar je eigenlijk alleen maar vindt dat t best al goed is op wat missertjes na, ofzo. Dat mag. Niets mis mee. Maar dan krijg je ws wel het soort reacties als dat je krijgt.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Om de een of andere reden vind ik dan weer dat als het je niet interesseert dat iemand die je niet kent een solo speelt, je ook niet hoeft te reageren. Zeker als jij het op deze manier benadrukt.
    Ik reageerde om je post omhoog te schoppen, gewoon omdat ik een sympathieke peer ben.
    Z
    elf reageer je nooit op anderen, je komt hier enkel om af & toe naar complimentjes te vissen, mag natuurlijk maar de liefde moet van 2 kanten komen als je een warme band met je achterban voorstaat,
    maar go
    ed, ik zie dat de post van Gus je tot enige activiteit daaromtrent heeft aangezet,
    mooi.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Thanks! Begin van die solo vind ik ondanks het vele oefenen misschien wel het lastigste deel van de solo.
    Heftig wel man om zoiets te moeten doen..
    Zeker heftig was dat. Met een steen in je maag op dat moment dat liedje spelen en de solo er goed uitpoepen valt op zo’n moment niet mee maar heb het gered.
    Ben inderdaad benieuwd of je die mooie ontwikkeling in je soleren ook kunt doorzetten in je slagspel.
    Probeer eens wat tutorials over funk gitaarspel, is genoeg over te vinden om YouTube en voegt echt iets toe aan je spel en akkoorden kennis ! 👍

  4. #14

    Standaard

    Niet verkeerd Braddie....ik meen een zekere vooruitgang te zien in je spel. Mij ben je al lang gepasseerd dus chapeau!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Hele smaakvolle solo, die van Lukather dan, als je 'm kon spelen was je iemand maar da's nu niet meer zo bijzonder. Ik vond de Jump solo uitdagender, die heb ik nooit noot-voor-noot uitgezocht. Toch te lui voor blijkbaar.

  6. #16

    Standaard

    Braddie...je doet u best..en wordt almaar beter met spelen...de top is klein hoor...maak u niet druk over de commentaar van Den Eric...als je eens zijn soundcloud beluisterd weet je waarom.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Na 5 minuten oefenen verbaasde het mij dat 'ie al "zo" in de vingers zat en vond hem op wat onrustig vibrato en wat te gehaaste stukjes verder best oke gaan, dus besloot 'm te uploaden.
    https://www.tiktok.com/@thabradge/vi...05050821608966
    En weet niet of het netjes is om over jezelf te zeggen, maar ik vind die bend op heet eind érrug lekker!
    Hahaha op die manier spelen dan heb je elk solo in 5 minuten uitgezocht.
    Het probleem bij t spelen van herkenbare solo's (zoals vele van Toto) dat je t gewoon goed moet coveren. Het begin speel je al anders en de rest heb je het vereenvoudigd zeg maar waardoor de kracht van de solo weg is en das jammer.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gewoon een goede eerste poging.
    Bijna geen enkele coverband covert toto goed, laat staan dat de gitaarsolos identiek aan Lukather zijn absoluut geen schande.
    Ik heb 2 jaar geleden een eindexamen concert van iemand die afstudeerde aan het conservatorium gezien waar ze Rosanna coverden. De gitarist was een klasgenoot van hem aan het conservatorium en die speelde die solo vele malen slechter. Die worstelde en het klonk alsof z’n vingers klem tussen de snaren zaten.😂
    Gewoon lekker doorgaan met spelen en ik ben benieuwd of je de turorial via de YouTube link nog gebruikt hebt om hem te fine tunen !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top