Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 64 van 64
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Een setje nieuwe snaren doet ook heel veel voor je sound... beste mod voor welke gitaar dan ook.

  2. #62

    Standaard

    Almarvk en the Bertman
    Soms duurt het even voordat ik de ware bedoeling van een vraag doorzie.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Roller nut op strat waar ik de trem veel gebruikte.
    Volgens het internet zijn die dingen zwarte gaten waar al je "tone" in verdwijnt.
    Heb qua geluid weinig verschil gemerkt, maar die strat bleef echt altijd perfect in stemming als ik niet al te wild deed met de trem.

    Heb een Gibson SG waar ik na een pickup wissel echt weken heb gedacht dat iemand stiekem in mijn slaap de gitaar voor een andere had omgewisseld, het verschil was echt enorm.

    Op mijn Les Paul was de beste mod tot nu toe.... geloof het of niet.... de pickup hoogte aanpassen!
    Op het verlanglijstje van die Les Paul staan nog RVS jumbofrets, maar moet eerst nog wat zooi verpatsen om daar budget voor te maken.

  4. #64

    Standaard

    '59 / PAF stijl halselementen en op de mayones ptfe tape omdat ik de switch tip er af BLIJF rammen.... (ja ik ben zo een die gewoon tegen 't ding aan tikt met de zijkant van z'n hand.... hard, snel en vaak)d

    Oja, en speed knobs op de les paul, die witch hats staan mooi, maar persoonlijk vind ik ze niet fijn bedienen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top