Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    een frozen linker schouder.
    Heb ik ook gehad. Fysiotherapie en braaf de oefeningen thuis doen. Gelukkig de zaak weer los gekregen. De enige gitaar die ik toen kon bespelen was de Strat. Een akoestische gitaar met dikke klankkast, vergeet het maar.

  2. #12
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    2.

    Bij eentje doet alleen de brug pickup het niet. Bij de andere moet alles nog worden aangesloten. De rest van de collectie kan ik zo pakken. Als t moet.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Een stel moeten nieuwe snaren en eentje moet ik nog spuiten en in elkaar zetten.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Een semi-acoustic van Hofner; is niet kapot of zo, maar zó temperatuurgevoelig dat ik haar wegens de zich dan voordoende stemmingsproblemen nergens (meer) naar toe neem.
    Ikzelf vanwege rugproblemen: zou er niet uitzien om vanuit een stoel met rechte rugleuning bijvoorbeeld ‘Crossroads' van the Cream te spelen, om maar eens wat te noemen....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Kun je echt niet meer staan?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Nou kapotte onderdelen, een frozen linker schouder...... Dit is vrij pijnlijk voor mij om langer dan 20 minuten aan een gesloten te spelen.
    Lotgenoot.
    Ik lijk de verschillende fases redelijk snel te doorlopen gelukkig.
    Heb me vrij laat in het proces gemeld, en het lijkt erop dat ik al ver in de laatste fase zit.
    Wanneer ik reproduceer; val fiets juni, pijn in mijn bureaustoel en rechts gaan muizen september/oktober, creperen eind november begin december, midden januari in contact getreden met een fysiotherapeut, en nu na wekelijks kneden en braaf mijn oefeningen doen is de meeste pijn wel verdwenen en begint de actieradius van mijn arm toe te nemen.
    Maar het is snel geforceerd, en gitaar of piano spelen zit er nog nauwelijks in, krijg ik al gauw uitstraling door vanuit mijn schouder in mijn arm en hand.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Al mijn gitaren zijn pico bello afgesteld en zover ze überhaupt geschikt zijn voor stage; gig waardig.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Al mijn gitaren zijn pico bello afgesteld en zover ze überhaupt geschikt zijn voor stage; gig waardig.
    Idem! plus tien tekens...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Deze is niet gig waardig (ouwe gitaar van mijn moeder ooit door mijn broer roze geschilderd toen de Peavey vandenburg populair was..)


  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Al mijn ‘normale’ gitaren zijn wel gigwaardig, maar van mijn telecaster heb ik in afwachting van een setje nieuwe Cavalier pickups de slagplaat alvast eraf gehaald (of er niet meer opgezet eigenlijk, nadat ik iets wilde checken). Maar die staat verder gewoon klaar. Mijn Samick strat logeert momenteel bij mijn dochter, die vond dat ze naast een drumstel, keyboard en ukelele ook nog wel iets anders kon leren.

    En verder staat mijn huis vol met projecten waar niemand meer een podium mee gaat zien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top