Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Imperceptible. GR-55 + Valhalla

    Kort stukje met gebruik van de gratis plugin Valhalla Super Massive
    (Voor geïnteresseerden voor Mac & Windows):
    https://valhalladsp.com/shop/reverb/...-supermassive/


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Wauw...mooi! Erg sfeervol

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Tof hoor, ik hou wel van die uitgesponnen verbs!
    Een extra melodietje ergens vanaf de helft, zou me misschien nog blijer maken.

  4. #4

    Standaard

    Een prettig stukje werk, zou Anouk zeggen, denk ik.
    Nice! Kom morgen nog eens luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Moet het nu even doen met het geluid van de Mac; niet mooi dus maar het klinkt veelbelovend. Ben geneigd me bij de mening van Jasses aan te sluiten.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Koop een stel fatsoenlijke speakers voor je Mac of doe iets met AirPlay.....

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Koop een stel fatsoenlijke speakers voor je Mac of doe iets met AirPlay.....
    Goed, vooruit dan. Voor de niet begrijpende(n): Ik ben nu op vakantie op Schier; dat is een auto-luw eiland, waardoor ik maar zeer beperkt spullen kan meenemen. Omdat mevrouw Fobo en ik ook nog een hond hebben met eigen dieetvoedsel kom je al gauw aan je maximum mee-neem capaciteit. Studiomonitoren en een profi-headphone laat je dan thuis.
    Ik schreef ook duidelijk: ‘nu moet ik het even doen met’, maar dat vergde kennelijk te veel van je voorstellingsvermogen.
    Ik hoop dat de zon nu doorbreekt.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ben ook zo'n debiel...... had moeten weten dat je op Schier was. Welke andere mogelijkheid zou er kunnen zijn voor "Moet het nu even doen met het geluid van de Mac"

    Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik ben ook zo'n debiel...... had moeten weten dat je op Schier was. Welke andere mogelijkheid zou er kunnen zijn voor "Moet het nu even doen met het geluid van de Mac"

    Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom Dom
    Eerlijk gezegd: geen enkele.
    Voor de rest: goed samengevat.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ben best slim daarin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top