Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 93
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Mijn ervaringen met Thomann zijn tot nu toe altijd positief geweest. Heb mij juist vaak verbaasd over B-stock items omdat ik er niets aan kon ontdekken, behalve dat de verpakking open was geweest.
    En de batterijen ?
    In jou opinie
    Gaan die langer, korter of de zelfde tijd mee als die van andere leveranciers

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Voor batterijen heb ik een speciaal adresje waar ik niet te veel over kan vermelden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Guitarkid: € 30,= op iets boven de € 400,= for your information......

    Natuurlijk kan je het terugsturen en "nieuwe" krijgen, maar dat gebeurt ook niet altijd! En buiten dat, als ik (of een ander) B-stock wil kopen, dan selecteer ik dat bij bestellen, niet dat Thomann of wie dan ook dat voor mij beslist - of zie ik het nu verkeerd? B-stock = B-stock en nieuw = nieuw - en niet anders, en daarmee basta!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Erik: is dat adresje soms je werkgever?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Haha nee, Aldi of Lidl.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @Guitarkid: € 30,= op iets boven de € 400,= for your information......

    Natuurlijk kan je het terugsturen en "nieuwe" krijgen, maar dat gebeurt ook niet altijd! En buiten dat, als ik (of een ander) B-stock wil kopen, dan selecteer ik dat bij bestellen, niet dat Thomann of wie dan ook dat voor mij beslist - of zie ik het nu verkeerd? B-stock = B-stock en nieuw = nieuw - en niet anders, en daarmee basta!
    Als ze rest verders goed zijn
    Toch een nette diel ?
    Bedoel bij bv bij veel normale b stock ga je die 7% niet halen

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Als het even kan bestel ik daar niet meer, maar bij anderen........
    Waar dan?
    Een Bax of Keymusic schat ik niet veel hoger in.


    Beschadigde amp hoeven we het niet over te hebben natuurlijk, incompleet ook niet, maar een zakje dat is opengemaakt, vinden jullie dat reden tot B stock?
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 1 maart 2021 om 19:31

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Heel vervelend! Je hoopt iets nieuws te krijgen en dan krijg je b stock. En dat ook nog 2 keer. Mijn ervaring met Thomann is beide. Positief een mooi nieuw HB v30 cabinet gekocht. Gewoon nieuw en perfect ding voor het geld. Een Yamaha Revstar van een 700 euro daar gekocht en daar draaide de tone pot van uit het midden. Niet terug gestuurd maar de gitaar toch weg gedaan. Bij keymusic een epiphone dot gekocht. Ook nieuw, maar die was ook gewoon behoorlijk gebruikt. Maar ik dacht toen die heeft gewoon in de winkel gehangen en is een paar keer geprobeerd. Maar was geen fijne gitaar dus ook weer weg. Bij Bax een keer dure b stock Shure in ears gekocht. Nou deze waren F stock. Onderdelen miste en kwam er met intensief gebruik achter dat een oortje geen goed contact maakte. Verder ook niet naar tevredenheid geholpen daar. Toen ze echt net begonnen vond ik ze geweldig maar die liefde is over. Nu koop ik alles bij Music store. Wat voor mij een verademing is. O.a. Een Gibson gekocht. Kwam keurig 100% nieuw door de deur en er zat een inspectie certificaat bij ok van Music Store zelf. Gitaar mankeert dus ook niets aan. Ze hebben er alles en mocht er nood aan de man zijn is het ook nog te rijden. Ik zit voorlopig goed bij hen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Haha nee, Aldi of Lidl.
    Hahahahhahaha

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Heel vervelend! Je hoopt iets nieuws te krijgen en dan krijg je b stock. En dat ook nog 2 keer. Mijn ervaring met Thomann is beide. Positief een mooi nieuw HB v30 cabinet gekocht. Gewoon nieuw en perfect ding voor het geld. Een Yamaha Revstar van een 700 euro daar gekocht en daar draaide de tone pot van uit het midden. Niet terug gestuurd maar de gitaar toch weg gedaan. Bij keymusic een epiphone dot gekocht. Ook nieuw, maar die was ook gewoon behoorlijk gebruikt. Maar ik dacht toen die heeft gewoon in de winkel gehangen en is een paar keer geprobeerd. Maar was geen fijne gitaar dus ook weer weg. Bij Bax een keer dure b stock Shure in ears gekocht. Nou deze waren F stock. Onderdelen miste en kwam er met intensief gebruik achter dat een oortje geen goed contact maakte. Verder ook niet naar tevredenheid geholpen daar. Toen ze echt net begonnen vond ik ze geweldig maar die liefde is over. Nu koop ik alles bij Music store. Wat voor mij een verademing is. O.a. Een Gibson gekocht. Kwam keurig 100% nieuw door de deur en er zat een inspectie certificaat bij ok van Music Store zelf. Gitaar mankeert dus ook niets aan. Ze hebben er alles en mocht er nood aan de man zijn is het ook nog te rijden. Ik zit voorlopig goed bij hen.
    Zo heb ik wel een en ander over musicstore gehoord. Mij thomann ervaringen zijn dan weer top. Kortom er is overal wel wat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top