Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 93
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Beetje nuancering is wel op zijn plaats. Tuurlijk mag je klagen als dit voor komt. Zoals al eerder aangegeven, stuur even een mailtje of bel (dat schijnt tegenwoordig heeeeeel moeilijk te zijn), er zitten daar een paar NL-sprekende gasten, dan is het zo afgehandeld.
    Maar om er een topic aan te wijden komt mij over als een hoop boehoehoe.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Tja, die keren dat het wél goed ging worden niet genoemd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Beetje nuancering is wel op zijn plaats. Tuurlijk mag je klagen als dit voor komt. Zoals al eerder aangegeven, stuur even een mailtje of bel (dat schijnt tegenwoordig heeeeeel moeilijk te zijn), er zitten daar een paar NL-sprekende gasten, dan is het zo afgehandeld.
    Maar om er een topic aan te wijden komt mij over als een hoop boehoehoe.
    Mee eens; veruit het meeste gaat gewoon goed. En ja het kan een keer voorkomen dat je (tweemaal) de pineut bent. Heel vervelend, maar om daar een bedrijf mee af te fakkelen vind ik overdreven.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Dit is ook een mooie. "Vaak stuk".
    Die anderen hebben zeker een eigen bezorgdienst? DHL, FedEx, noem ze maar op, gaan zeker heel anders om met pakketten dan UPS.....

    En inderdaad, als je het al beschadigd ontvangt, dan stuur je ze toch meteen retour? Maar blijkbaar is dat al teveel moeite en dan ook nog klagen als € 30,- terug krijgt. Wie is hier nou de droeftoeter?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Thomann stuurt ook via UPS, komt het ook al vaak stuk aan is mijn ervaring. Als het even kan bestel ik daar niet meer, maar bij anderen........

    Hun klantenservice vind ik kut, had het met mijn studiomonitoren, die kwamen beschadigd aan en kreeg met moeite € 30,= korting hiervoor. Echte droeftoeters!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Dit is ook een mooie. "Vaak stuk".
    Die anderen hebben zeker een eigen bezorgdienst? DHL, FedEx, noem ze maar op, gaan zeker heel anders om met pakketten dan UPS.....

    En inderdaad, als je het al beschadigd ontvangt, dan stuur je ze toch meteen retour? Maar blijkbaar is dat al teveel moeite en dan ook nog klagen als € 30,- terug krijgt. Wie is hier nou de droeftoeter?
    Ik bestel iets omdat ik het nodig heb, en niet volgende week of zo - ze moeten beter met hun colli's omgaan!!!! Ik wil niet wachten totdat ze bij UPS besluiten het netjes te doen, dat is de omgekeerde wereld!!!!

    Thomann huurt ze in en is het er dus schijnbaar mee eens, ja in die zin ben ik de droeftoeter zoals jij het graag stelt.......

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ik bestel iets omdat ik het nodig heb, en niet volgende week of zo - ze moeten beter met hun colli's omgaan!!!! Ik wil niet wachten totdat ze bij UPS besluiten het netjes te doen, dat is de omgekeerde wereld!!!!

    Thomann huurt ze in en is het er dus schijnbaar mee eens, ja in die zin ben ik de droeftoeter zoals jij het graag stelt.......
    Rustig, rustig. Ik zeg nergens dat je moet wachten totdat een transporteur het netjes doet. Je geeft aan dat UPS "vaak" (wat is vaak?) je spullen kapot aflevert en je daarom bij een ander dan Thomann bestelt. Een ander maakt gebruik van wellicht een andere transporteur maar die gaan echt niet anders om met jouw spulletjes. Denk dat je gewoon "vaak" pech hebt, hele volksstammen bestellen nog steeds bij Thomann, die nog steeds via UPS transporteert. Blijkbaar valt het allemaal reuze mee, zoals al eerder vermeld gaat het wel eens mis. Thomann is nog steeds de grootste online muziekwinkel ter wereld dus er gaat een heleboel goed. Het zit echter in de mens om vooral te gaan schreeuwen als er eens wat fout gaat.

    En dat nodig hebben is ook maar betrekkelijk, je accepteert namelijk wel de bezorgtijd, die minimaal drie dagen bedraagt.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @DML: het ging hier om een paar studiomonitoren. Mijn oude hielden ermee op. De enige die op dat moment de Presonus leverden was IDD Thomann, normaal bestel ik er niet veel, meestal bij Bax, waar ik zowel qua service als transport heel goede ervaringen mee heb. Dus de paar dagen wachten was al lastig genoeg, laat staan dat er nog extra tijd bij kwam. In die tijd presenteerde ik nog een radioprogramma op Zaanradio, dus had mijn home studio echt nodig voor de voorbereidingen...... vandaar mijn "haast".

    Wat vaak aan gaat; heb nog nooit wat van de ups ontvangen zonder schade, niet alleen vanuit Duitsland/Thomann maar überhaupt - vandaar mijn afkeer tegen deze transporteur. Heb weleens een klacht ingediend. Dat moet je de hele dag zitten wachten totdat er iemand komt om de schade op te nemen, heb ik geen tijd voor helaas. Heb ook wel eens de chauffeur aangesproken, maar die was heel laconiek.... had ik ook niets aan. Nee als ze het maar even in huis hebben bestel ik bij Bax.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De schaal grootte zal er ook iets mee te maken kunnen hebben.


  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @DML: het ging hier om een paar studiomonitoren. Mijn oude hielden ermee op. De enige die op dat moment de Presonus leverden was IDD Thomann, normaal bestel ik er niet veel, meestal bij Bax, waar ik zowel qua service als transport heel goede ervaringen mee heb. Dus de paar dagen wachten was al lastig genoeg, laat staan dat er nog extra tijd bij kwam. In die tijd presenteerde ik nog een radioprogramma op Zaanradio, dus had mijn home studio echt nodig voor de voorbereidingen...... vandaar mijn "haast".

    Wat vaak aan gaat; heb nog nooit wat van de ups ontvangen zonder schade, niet alleen vanuit Duitsland/Thomann maar überhaupt - vandaar mijn afkeer tegen deze transporteur. Heb weleens een klacht ingediend. Dat moet je de hele dag zitten wachten totdat er iemand komt om de schade op te nemen, heb ik geen tijd voor helaas. Heb ook wel eens de chauffeur aangesproken, maar die was heel laconiek.... had ik ook niets aan. Nee als ze het maar even in huis hebben bestel ik bij Bax.
    Als je geen risico wil lopen, iets op tijd in huis wil hebben, en geen gezeik over stuk/kapot, dan ga je ze toch zelf ophalen als het zo verschrikkelijk belangrijk is?
    Het komt uit de lengte of uit de breedte....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.342

    Standaard

    Dat zou een mooie volgende service kunnen zijn voor de dozenschuivers om te bieden, dat je zelf een vervoerder mag selecteren.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Dat zou een mooie volgende service kunnen zijn voor de dozenschuivers om te bieden, dat je zelf een vervoerder mag selecteren.
    Daar ben ik voor!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top