Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 93
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Punt voor jou; heb je - wat dat betreft - toch nog gelijk.
    Ja, hitte van het gesprek.....

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ja, hitte van het gesprek.....
    Moet het haast wel zijn. Hou jij onze scores ’n beetje in de gaten?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zonder het verhaal van Yannick onrecht aan te doen, want er van uitgaande dat het verhaal klopt, dat klopt natuurlijk van geen kanten van Thomann. Maar ik heb zelf eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met Thomann. Bijv. het geld terug krijgen, na het kapot gaan van een bij hun gekocht product, bijna drie jaar na aanschaf, dat vond ik toch wel erg netjes. Naar mijn weten is Thomann de enige van de grote dozenschuivers die dat garandeert en ook doet. Ook op B-stocks. Ik ben persoonlijk wel fan van Thomann. Ze hebben veel, zijn vaak de goedkoopste en leveren snel en boven een bepaald bedrag gratis. De antwoorden die je van Thomann krijgt vind ik vaak ook beter cq eerlijker en kan ik meer mee dan die van eender welke plaatselijke gitaarboer dan ook (uitzonderingen daargelaten) en is ook waarom ik niet meer bij de plaatselijke gitaarboeren kom. Bax heeft bij mij afgedaan, een uitzondering daargelaten als ik iets echt snel wil hebben en dan bestellen in eigen land sneller is (vaak de dag erna), of een bepaald artikel echt alleen bij Bax op voorraad is (mits ik iets niet perse snel nodig heb en bij Thomann hetzelfde artikel ook weer vrij vlot op voorraad is). Thomann heeft bij mij wel een streepje voor. Ik zou ook zonder meer afhaken als mij ook zoiets overkomt zoals Yannick is overkomen en snap de frustratie wel. Het is me alleen nog niet overkomen.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zonder het verhaal van Yannick te bagatelliseren, vind ik wel dat als je, zoals in zijn geval een gitaar voor 2K koopt, ik dit nooit zou doen online, zonder hem in de handen te hebben gehad en te testen. De kans op gedonder is gewoon erg groot.
    Kleine dingen als plectra, snaren of snoeren zou ik wel via webshops als Bax en Thomann doen. En eigenlijk heb ik op die manier nooit slechte ervaringen met webshops gehad.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Zonder het verhaal van Yannick te bagatelliseren, vind ik wel dat als je, zoals in zijn geval een gitaar voor 2K koopt, ik dit nooit zou doen online, zonder hem in de handen te hebben gehad en te testen. De kans op gedonder is gewoon erg groot.
    Je kunt hem thuis aan de tand voelen en als ie niet bevalt terugsturen.
    Mijn manier is het ook niet, boven een bepaalde prijsklasse, dan doe ik liever wat onderlinge vergelijkingen, maar anderzijds, welke lokale shop heeft nou het assortiment wat bv Thomann heeft? Wat dat betreft begrijp ik de keuze om online te bestellen ook voor duurder spul wel.

    Zelf heb ik geen negatieve ervaringen met Thommann, maar ik heb ook niet een bestelgeschiedenis zo groot als van de TS.

    Weleens een kabeltje gehad waar een flinke jaap in zat, met stanleymes gedaan of zo, en 1x een pedaal dat gewoon gloednieuw was op de kijk, maar welke wel al geregistreerd bleek te zijn bij de fabrikant. Verder geen rare dingen, gelukkig.

    Twee keer achter elkaar B stock (en dan erger dan dat) ontvangen als je nieuw koopt is ronduit frustrerend.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 6 maart 2021 om 11:18

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Same here als Arjan, met één uitzondering: ik heb 1x een nieuwe gitaar besteld via internet en dat was bij Thomann, een Framus FG14M-VS. Was niet zo duur, 250 euries, kwam in dubbel karton, dubbel plastic, nooit bespeeld en gloednieuw af fabriek, 100% perfect in orde.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Je kunt hem thuis aan de tand voelen en als ie niet bevalt terugsturen.
    Mijn manier is het ook niet, boven een bepaalde prijsklasse, dan doe ik liever wat onderlinge vergelijkingen, maar anderzijds, welke lokale shop heeft nou het assortiment wat bv Thomann heeft? Wat dat betreft begrijp ik de keuze om online te bestellen ook voor duurder spul wel.

    Zelf heb ik geen negatieve ervaringen met Thommann, maar ik heb ook niet een bestelgeschiedenis zo groot als van de TS.

    Weleens een kabeltje gehad waar een flinke jaap in zat, met stanleymes gedaan of zo, en 1x een pedaal dat gewoon gloednieuw was op de kijk, maar welke wel al geregistreerd bleek te zijn bij de fabrikant. Verder geen rare dingen, gelukkig.

    Twee keer achter elkaar B stock (en dan erger dan dat) ontvangen als je nieuw koopt is ronduit frustrerend.
    Ik snap het vanwege gemak en verkrijgbaarheid wel dat het verleidelijk is om dat te doen. Wel is het zo dat Bax een winkel heeft, weliswaar helemaal in Goes, maar dan heb je wel de gelegenheid om de winkel te bezoeken en verschillende gitaren te testen. Ik weet niet of Thomann die mogelijkheid ook heeft.
    Maar wat is er leuker een shop te bezoeken, lekker te ouwehoeren, spelen en vervolgens te onderhandelen met de winkel? Zeker als het een toffe winkel is met tof personeel is dat het leukste en ga je met voldoening en met een goed gevoel weg met jou favo instrument. Niks leukers dan dat.
    Als het weer mag, ga ik met een gitaar maat van me naar tfoa in dedemsvaart, nooit geweest maar ben sindskort abonnee op hun YouTube kanaal. Lijkt me sympathiek volk daar dus ben benieuwd !

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Thomann heeft ook een winkel, zo zijn ze begonnen.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Maar wat is er leuker een shop te bezoeken, lekker te ouwehoeren, spelen en vervolgens te onderhandelen met de winkel? Zeker als het een toffe winkel is met tof personeel is dat het leukste en ga je met voldoening en met een goed gevoel weg met jou favo instrument. Niks leukers dan dat.
    Dat heb ik ook wel een beetje.
    Ik wil zélfs nog wel bij de lokale shop een gitaar.kopen (als in nu), maar dan loop je toch vaak aan tegen niet kunnen leveren ivm geen dealerschap, of gewoon niet in hst assortiment hebben wat ik zoek. Dan houd het gewoon op natuurlijk.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wel is het zo dat Bax een winkel heeft, weliswaar helemaal in Goes, maar......
    En in Antwerpen, en in Amsterdam, en in Rotterdam, en in Apeldoorn, smaken genoeg dus...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top