Ik ga dit zo kort mogelijk houden dat het zo duidelijk mogelijk blijft:
Ik bestel 2 weken geleden een Warwick WA600 bas rack amp.
Krijg hem aan:
-Duidelijk een B-Stock zonder dat er nog maar iets van B-stock was vermeld in het artikel. Ik heb betaald voor een NIEUWE amp.
- Verpakking was al paar keer opengedaan en met 1 stukje tape terug dichtgeplakt
- Amp zelf zag eruit alsof hij 1 jaar was afgetourd. Vol krassen, lak eraf tot op het blote metaal.
- Kabel zat in het plastiek zakje dat terug was dichtgeplakt met tape (was plastiek zakje dat je maar 1 keer kon openscheuren)
- Rack ears zaten er niet bij. INCOMPLEET! Dit vond ik persoonlijk nog het ergste want ik kon er niets mee aangezien ik een rack amp nodig had want hij moest in een rack komen qua plaatsgebrek.

Na een hoop mailen met die Thomann kerel retouren…
Krijg vandaag een “nieuwe” aan… GVD NOG ERGER ALS DE VORIGE!

- De doos was met moeite met doorzichtige tape dichtgeplakt dus ik wist al meteen: hier gaan we weer. Er was ook op geschreven met alcoholstift…
- GEEN RACK EARS dus weer INCOMPLEET.
- Boekje en kabel zaten deze keer zelfs niet meer in een plastiek zakje. Die moeite hadden ze niet gedaan. Gewoon los en niet opgeplooid in de doos…
- De amp zag er niet uit! Dat ze dit nog maar durven opsturen de fuckers.
- De plastic die rond de amp zat was al opengemaakt en helemaal kapotgesneden.

Ik kan hier echt niet mee lachen. Hey ik laat me geen 2 keer foppen door die smeerlappen he.
Dit is puur scammen!
Heb verdomme 175 orders bij die pannenkoeken en dan flikken ze me dit.
Ik heb gezegd: zeg me dan gewoon dat je geen nieuwe amp meer hebt ipv deze troep naar me toe te sturen.
Ik ben het beu om tijd en benzine te steken om die terug naar de post te brengen.

Kan ik hier iets tegen doen? Al is het via advocaat want het is natuurlijk wel in Duitsland?

Hier wat foto’s: